پیام رئیس اتحادیه کفش های ماشینی و لاستیکی تهران به مناسبت فرارسیدن نوروز

0
658
رئيس اتحاديه كفش ماشيني: به مطالبات اصناف در دوران تعطيلي توجه شود

علی اژدرکش، رییس اتحادیه کفش های ماشینی و لاستیکی تهران در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز، گفت”در راستای اعتلا و جهانی شدن صنعت کفش کشور و سربلندی ایران عزیزمان با هرگونه عدم پشتیبانی‌ها، مانع تراشی‌ها، انحصارطلبی‌ها و کمبودها (خصوصا در مواد اولیه) با تمام توان مبارزه خواهم کرد.”

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، متن پیام نوروزی رئیس اتحادیه کفش های ماشینی و لاستیکی تهران به شرح زیر است:

بسمه تعالی
اعضا و همراهان محترم اتحادیه کفش ماشینی تهران
فعالین عزیز صنعت کفش کشور


با سلام و عرض ادب
سال ۱۳۹۹، با تمام مشکلات و بحرانهایش به اتمام رسید. سالی که آغازش با یک ماه تعطیلی کرونایی همراه بود، هر ۱۲ ماهش مملو بود از مشکلات اقتصادی، عدم ثبات قیمتها، کمبود مواد اولیه و مشکلات عدیده تولید و توزیع، گاها به دلیل تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی و گاها به دلیل تصمیمات اشتباه و تحریم‌های داخلی و اتمامش نیز با دغدغه‌های آغاز موج چهارم بیماری کرونا همراه بود.
اما با تمام مشکلات فوق‌الذکر، یکبار دیگر با توکل به خداوندمنان و استعانت از ائمه اطهار و با همکاری و همیاری یکدیگر از بحران‌ها عبور کردیم و نشان دادیم که مرد عملیم و متعهد به رشد و شکوفایی کشور عزیزمان ایران.
اینبار با آمدن بهار ۱۴۰۰ ، روسیاهی نه تنها به پاییز و زمستان و بحران‌های آنها ماند، بلکه به تمام سوء استفاده‌گران، انحصارگرایان و کاسبان تحریم ماند که در طول سال هر آنچه توانستند کردند تا با ایجاد انحصار امیدها به آینده را کمرنگ کنند و با ایجاد کمبود و گرانی خصوصا در قسمت مواد اولیه و صرفا در راستای منافع شخصی خودشان، تولید این صنف و صنعت را با مشکلات و بحران‌های عدیده روبرو کنند. چه بسا اگر تامین‌کنندگان دلسوز و خوشنام مواد اولیه سینه سپر نکرده بودند امروز چرخ تولیدمان با مشکلات جدی مواجه بود.
در طول این مدت اتحادیه کفش ماشینی تهران با همکاری سایر اتحادیه‌های همگن و همسو در سطح کشور، من جمله اتحادیه چرم و ملزومات کفش تهران، اتحادیه های کفش تبریز، اصفهان، قم، اسلامشهر، گلستان، همدان، مشهد، کرج، شیراز، هیدج… و انجمن‌های کفش و مواد اولیه تبریز و اصفهان تمامی تلاش خود را در راستای تحقق هدف جهش تولید با کمک به تامین مواد اولیه، ایجاد بهبود و ثبات در بازار و چانه زنی در حمایت از شبکه توزیع آسیب دیده از کرونا انجام داد تا بتواند کمکی هر چند اندک به شما جهادگران اقتصادی و سرداران تولید و بازرگانی کشور بکند.
لذا با آمدن بهار ۱۴۰۰، ضمن تبریک عید باستانی نوروز و آرزوی سلامتی، خوشحالی، موفقیت و رونق کسب و کار به همه شما عزیزان و با تاکید و توجه ویژه به شعار پشتیبانی، مانع زدایی و جهش تولید این اطمینان را به شما می دهم که تا آخرین روز کاری خود در این اتحادیه به همراه هیئت مدیره محترم، در راستای اعتلا و جهانی شدن صنعت کفش کشورم و سربلندی ایران عزیزمان با هرگونه عدم پشتیبانی‌ها، مانع تراشی‌ها، انحصارطلبی‌ها و کمبودها (خصوصا در مواد اولیه) با تمام توان مبارزه خواهم کرد.
همچنین متاسفانه مطلع شدیم که حاج اسدا… معتمدنیا، از بزرگان بازار تهران، خیر خوشنام و پیشکسوت این صنف که به مدت ۲۷ سال سکان هدایت اتحادیه را هم به عهده داشتند دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافتند. لذا به نمایندگی از طرف هیئت مدیره اتحادیه این ضایعه بزرگ را به بازماندگان ایشان، بازاریان تهران و کلیه اعضا محترم صنف کفش ماشینی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات برای ایشان و صبر جذیل برای بازماندگان خواستارم.
یکبار دیگر بهترین ها را برای شما اعضا محترم اتحادیه به همراه خانواده ها و عزیزانتان و کلیه فعالین صنعت کفش کشور آرزومندم.


در پناه حق باشید
علی اژدرکش
فروردین ۱۴۰۰

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید