پرسپولیس برندی نام‌آشنا در دنیا

0
727
چرم پرسپولیس

پرسپولیس؛ برند موفقی در صنعت چرم و کفش است که به گفته صاحبانش سابقه ای بیش از نیم قرن در این صنعت دارند. از جمله نکات جالب در مورد چرم پرسپولیس می‌توان به بلندپروازی‌های مدیر این مجموعه اشاره کرد که دامنه تولیدش تا ترکیه و دامنه فروش‌اش تا اغلب کشورهای صاحبِ نام صنعت گسترش یافته است. به طوری که کشورهایی همچون ایتالیا خریدار محصولات این برند هستند چرا که برند پرسولیس با استفاده از چرم‌های آفریقا فشن دنیا را ارائه می‌دهد.
گفت و گوی مجله اخبار صنعت چرم و کفش را با «رضا صادقی مدیرعامل چرم پرسپولیس» در ادامه می‌خوانید:

چرم پرسپولیس

شماره یک مد و فشن در ترکیه
مرحوم پدرم از سال 1342 کار در این حرفه را شروع کرد و ما سومین نسل فعال در صنعت چرم و کفش هستیم. در حال حاضر در کشور ترکیه با نام پرسپولیس فعالیت داریم. علاوه بر آن در نمایشگاه ایتالیا نیز با همین نام شرکت می‌کنیم. درواقع می‌توان گفت از آلمان گرفته تا امریکا، چین و غیره ما را با نام پرسپولیس می‌شناسند و خریدار تولیدات ما هستند.
کارخانه ما در حال حاضر در ترکیه است و تولیدات ما در این کشور صورت می‌گیرد. ما با داشتن فعالیت‌های شبانه روز توانسته‌ایم در حوزه مد و فشن در ترکیه اول باشیم به طوری که همه مشتریان کالکشن‌هایشان را بر اساس آنچه ما ارائه می‌دهیم، درست می‌کنند. جالب است بدانید ما در گذشته از چرم‌های ایران نیز برای کارمان استفاده می‌کردیم اما چون کیفیت چرم ایران چند سالی است پایین آمده، از چرم‌های آفریقا استفاده می‌کنیم.

عضویت در WGSN و برداشتن فشن از این سایت
محصولات ما غالبا شامل کفش و کیف‌های فانتزی است و معمولا مدل‌هایمان را از سایت دابلیو.جی.اس.ان (wgsn) کار می‌کنیم.
WGSN در واقع سایتی است که کل مد دنیا را ایجاد می‌کند. به همین دلیل ما در سال 12هزار یورو به این سایت پرداخت می‌کنیم و همه سیستم را از آنها دریافت می‌کنیم. به عبارت دیگر ما عضو این سایت هستیم به همین دلیل فشن را از این سایت برمی‌داریم. امروز کیفیت کارهایمان در ترکیه معروف و شناخته شده است و خریداران می‌دانند کیفیت بالایی از ما دریافت می‌کنند. با این وجود قصد داریم که در اروپا نیز فروشگاه بزنیم.

پر کردن فضای خالی مد و فشن در ترکیه؛ رمز موفقیت پرسپولیس
ما طی سال‌های اخیر به صورت شبانه روز کار کردیم و وقتی دیدیم در ترکیه کسی به دنبال این نیست که فشن درست کند، از این فضای خالی استفاده کردیم و حالا تبدیل به یک برند مطرح شده‌ایم. اگرچه برندمان را در کشور ترکیه به ثبت رسانده‌ایم اما در سال 2020 برنامه‌مان این است که در کشور ایتالیا و رومانی نیز برند پرسپولیس را به ثبت برسانیم. امیدواریم که بازار ایران هم خوب شود و بتوانیم در ایران نیز تولیدات‌مان را به فروش برسانیم. در واقع کیفیت تولیدات ما بهتر از محصولات ایتالیا است و دوست داریم که مردم ما در ایران نیز بتوانند از این محصولات استفاده کنند. به همین دلیل در آینده اگر مشتریان ایرانی نیز خواهان محصولات ما باشند شاید یک فروشگاه نیز در ایران دایر کنیم.

کفش تولید شده با چرم‌های ما با قیمت بالاتر به فروش می‌رود
امسال در نمایشگاه آیسف برندهای خوب ایرانی حضور داشتند و به ما مراجعه و نمونه‌ها و جنس‌ها را از ما خریداری کردند که بسیار هم مورد پسندشان بود. به همین دلیل انشالله در آینده قصد داریم مشتری ایرانی بیشتری داشته باشیم که به این ترتیب در کفش‌های ایران هم چرم های خودمان را ببینیم.
از نظر قیمت باید بگویم که قیمت‌های ما از 3 دلار شروع می‌شود و تا 5 دلار قیمت دارد. البته قیمت این جنس‌هایی که ما 5 دلار میفروشیم در ایتالیا 8یورو است.
با توجه به اینکه ما فشن را درست می‌کنیم قیمت‌هایمان کمی گرانتر است و این باعث می‌شود که قیمت کفش هم گرانتر شود. به همین دلیل است که مشتریان، چرم‌های تولیدی ما را علاوه بر کارهای پاشنه‌دار در اسپرت نیز استفاده می‌کنند چرا که می‌توانند تولیدات‌شان را با قیمت بالاتری به فروش برسانند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید