پایپوش یوبیک متخصص کفش بچگانه

0
642
کفش بچگانه

شرکت پایپوش یوبیک، مستقر در سانتاماریادافیرا در شمال پرتغال، دارای حدود سه دهه سابقه در کفش‌سازی و ۲۵ سال تجربه در تولید کفش بچگانه در تولید کفش‌های مرغوب تخصص دارد. تمام محصولات یوبیک دارای آستر چرمی هستند و در آن‌ها مواد پرکیفیت به کار رفته است که به جلب اعتماد مشتریان کمک زیادی کرده است. یوبیک بیش‌تر تحت تأثیر قلمروی زنان بوده است و محیط شهری و شهر سرچشمه‌ خلاقیت این شرکت بوده است.

موفقیت اجلاس جهانی پایپوش
ششمین دوره‌ اجلاس جهانی پایپوش در شهر ناپل ایتالیا برگزار شد که منطقه‌ای دارای صنعت قوی پایپوش‌سازی است. موضوع این دوره از اجلاس هم دیجیتالی‌سازی در خدمت صنعت پایدار پایپوش بود.
طی دو روز اجلاس جهانی پایپوش 2019 حاضران فرصت داشتند که چالش‌ها و فرصت‌های جامعه‌ سریع دیجیتالی و اقتصاد تحرک یافت از مصرف‌کننده‌ بادانش و جویای محصولات درست را تحلیل کنند.پایداری زیست‌محیطی و دیجیتالی‌سازی محرک‌هایی انقلابی برای این صنعت است.
سخنرانان بلندپایه مثل تجار و کارآفرینان، نمایندگان انجمن‌های صنفی و مراکز آموزشی و فنی، تدوین‌کنندگان خط‌مشی و خبرنگاران از بهترین کارها و تجارب‌شان در قلمروی جهانی پایپوش گفتند. هیات برگزاری این اجلاس را نیز کارلو کاسیلو رئیس بخش سامانه‌ بهپوشی اتحادیه‌ صنعتی ناپل، میکله لتیری رئیس آموزشگاه دلامدا، پاسکواله دلاپیا عضو هیات مدیره‌ آسوکالزاتورفیسی و نماینده‌ منطقه‌ کامپانیا و آناریتا پیلوتی رئیس آسوکالزاتورفیسی تشکیل می‌دادند.
کلتو ساگریپانتی رئیس انجمن صنعت پایپوش در سخنان خود تأکید کرد که دیجیتالی کردن و پایداری زیست‌محیطی بخشی یکپارچه از بازار جهان است که در آن کسب‌وکارها فعالیت می‌کنند. باید یاد بگیریم که چطور از این دو مفهوم بیش‌ترین بهره را ببریم تا قابلیت رقابت شرکت خود را افزایش دهیم و در عین حال به بهبود سیاره‌ زمین کمک کنیم و محیطی سالم برای بچه‌های خود به جا بگذاریم.
در میزگردها نیز بلندپایگان شرکت‌های معروف از بهترین کارکردها خود در قلمرو مصرف دیجیتالی، اقتصاد چرخه‌ای و نسل‌های آینده خرده‌فروشان گفتند.

سرمایه‌گذاری توسعه‌افزای آدیداس در چین
شرکت ورزشی آدیداس آلمان به سرمایه‌گذاری سنگینی در چین دست زده است، یعنی در کشوری که رشد اقتصادی آن سه برابر بقیه‌ دنیا است. آدیداس می‌خواهد امسال 1000 فروشگاه در چین افتتاح کند و تجارت الکترونیکی را هم گسترش دهد.
آدیداس می‌خواهد حضور خود در این بازار را دو برابر کند و محصولات خود را در 2400 شهر چین توزیع کند. اینترنت بستر مهمی برای حصول به چنین حضوری است و فروش اینترنتی آدیداس در چین در سال 2018 میلادی 50 درصد رشد داشته است. در حالی که رشد جهانی تجارت الکترونیکی این شرکت 36 درصد بوده است. سال قبل کل فروش آدیداس در چین 23 درصد افزایش داشت در حالی که کل فروش جهانی این شرکت 8 درصد رشد داشت.
کاسپر رورستد مدیرعامل آدیداس می‌گوید: چین و آمریکای شمالی نیمی از بازار پوشاک ورزشی جهان را تشکیل می‌دهند و دست یافتن به بزرگ‌ترین سهم در این دو بازار اولویت اصلی شرکت ما است. حدود 90 درصد مصرف‌کنندگان هم قبل از خرید محصول جدید در بستر دیجیتالی به جستجوی اطلاعات آن می‌پردازند. از همین رو نیز آدیداس برای متصل سازی فروشگاه‌های خود به تجارت دیجیتالی به سرمایه‌گذاری کلانی دست زده است.

تعطیلی فروشگاه‌های جی‌سی‌پنی در سال 2019
فروشگاه زنجیره‌ای جی‌سی‌پنی آمریکا از تعطیلی 27 فروشگاه خود در سال 2019 خبر داد که شامل 18 فروشگاه تمام وقت و 9 فروشگاه مبل و لوازم خانگی می‌شود. این شرکت تگزاسی اعلام کرد فروشگاه‌هایی که قرار است تعطیل شوند به سرمایه‌ زیادی نیاز دارند و گردش نقدی‌شان در حداقل ممکن است.
تقریباً تمام این فروشگاه‌ها در سه‌ماهه‌ دوم سال 2019 تعطیل می‌شوند. این شرکت دارای شبکه‌ای متشکل از حدود 860 شرکت است.
کل فروش خالص این شرکت در سال 2018 میلادی 7.1 درصد افت داشت. این افت در سه ماهه‌ چهارم سال 2018 نیز 4 درصد بود. درآمد خالص جی‌سی‌پنی در سه ماهه‌ چهارم سال 2018 به 75 میلیون دلار رسید و زیان خالص برای کل آن سال 255 میلیون دلار بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید