پاپ‌آپ؛ فرصتی برای ملاقات با متخصصان کفش

0
439
پاپ‌آپ؛ فرصتی برای ملاقات با متخصصان کفش

«انریکو کوئینی» هنرمند و طراح ایتالیایی کفش و صاحب برندی به همین نام، رویداد فروشگاه‌های پاپ‌آپ پاییزی ۲۰۲۱ را برگزار می‌کند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، انریکو کوئینی یکی از تولیدکنندگان کفش در ایالات متحده است که هر ساله رویدادی با عنوان پاپ‌آپ برگزار می‌کند.

این رویداد، امسال و از ۱۲ آگوست تا ۱۷ اکتبر در ۱۰ شهر آمریکا برگزار می‌شود و این فرصت را برای افراد فراهم می‌کند تا با متخصصان طراحی کفش ملاقات کنند و کفشی متناسب با اندام و شرایط پای خود سفارش دهند.

این رویداد در شعب مختلف فروشگاه‌های انریکو کوئینی برگزار می‌شود و متخصصان طراحی کفش این شرکت در جریان این رویداد با مشتریان گفت‌و‌گو خواهند کرد و برای آنها کفش مورد نیازشان را طراحی و تولید می‌کنند.

پس از پایان این رویداد نیز متخصصان طراحی کفش همچنان با مشتریان در ارتباط خواهند بود و روند تاثیرگذاری کفش بر پای افراد را بررسی می‌کنند.

شرکت‌کنندگان در رویدادهای پاپ‌آپ قادر خواهند بود اندازه‌گیری دقیق و توصیه‌های علمی و پزشکی در مورد کفش را مستقیماً از متخصصان دریافت و از تجربه متخصصان در این زمینه با اطمینان خاطر استفاده کنند.

علاوه بر این، مهمانان و طراحان آماتور کفش که در رویداد پاپ‌آپ حاضر می‌شوند، می‌توانند با متخصصان سبک‌شناسی حرفه‌ای ملاقات کرده و تجربه آنها برای بهبود طراحی‌های خود استفاده کنند.

برند کفش «انریکو کوئینی» توسط فردی به نام انریکو کوئینی و با همکاری جراح ارتوپد، دکتر «ترین رز» ایجاد شد. کفش‌های تولید شده در این شرکت ترکیبی از علم بیومکانیک پا و علم مد است.

منبع: prnewswire

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید