وضعیت نامناسب اصناف کیف و کفش کرمانشاه

0
1213
تنوع کیف‌ و‌ کفش‌ تولیدکنندگان همدان جوابگوی نیاز بازار نیست

رئیس اتحادیه کیف و کفش کرمانشاه گفت: مغازه‌های کیف و کفش بچگانه که اکنون باید در اوج شلوغی باشد، خالی از مشتری هستند و بسیاری از آن‌ها در روز حتی یک جفت کفش هم نمی‌فروشند. به طور کلی وضعیت نامناسب اصناف کیف و کفش کرمانشاه نگران کننده است.

اخبار صنعت چرم وکفش – به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نورعلی حشمتیان رئیس اتحادیه کیف و کفش کرمانشاه گفت: واحد‌های صنفی عرضه کیف و کفش هیچ فروشی در این ایام نداشتند، چون بسیاری از دانش‌آموزان به واسطه مجازی بودن آموزش‌ها سر کلاس درس حاضر نمی‌شود و نیازی هم به خرید کیف مدرسه ندارند.

رئیس اتحادیه کیف و کفش کرمانشاه گفت: مغازه‌های کیف و کفش بچگانه که اکنون باید در اوج شلوغی باشد، خالی از مشتری هستند و بسیاری از آن‌ها در روز حتی یک جفت کفش هم نمی‌فروشند و به طور کلی وضعیت نامناسب اصناف کیف و کفش کرمانشاه نگران کننده است.

رئیس اتحادیه کیف و کفش کرمانشاه با بیان اینکه بازار بازگشایی مدارس هر سال از اوایل شهریور آغاز می‌شد و تا اوایل مهر ماه ادامه داشت، تاکید کرد: امسال اگرچه مدارس زودتر بازگشایی شد و زمان کوتاهی برای خرید مدرسه فرصت باقی بود، اما در همین مدت هم فروش چندانی عاید مغازه‌داران نشد.

حشمتیان بیان کرد: در شرایطی که تولیدی‌ها قیمت تمام شده خود را بالا برده بودند، اما مغازه‌داران به جهت رکود بازار قیمت کیف و کفش را نسبت به پارسال افزایش ندادند و از سود خود صرف نظر کردند تا شاید مشتریان را جذب کنند، اما باز هم با این شرایط فروشی نداشتند.

حسین بیات رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه از وضعیت مشابه فروشندگان لباس یاد کرد و گفت: صنف پوشاک که اصلی‌ترین گروه مرتبط با بازگشایی مدارس هستند هیچ فروشی نداشت، چه برسد به سایر واحد‌های صنفی.

او با بیان اینکه بازگشایی مدارس هیچ تاثیری بر وضعیت نامناسب اصناف و بازار کرمانشاه و کسادی آن‌ها نداشت، بیان کرد: به دلیل آموزش‌های مجازی و کلاس‌های غیرحضوری، دانش آموزان نیازی به خرید پوشاک نداشتند و اگر هم برای مدت کوتاهی به مدرسه بروند از همان لباس سال‌های قبل استفاده می‌کنند.

رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه با بیان اینکه امسال حتی مانتو و شلوار مدارس نیز در مغازه‌ها عرضه نشد، یادآور شد: تعداد محدودی از دانش آموزان که خرید پوشاک انجام دادند هم مستقیم از طریق تولیدی‌ها خرید کردند و هیچ سودی عاید مغازه‌داران نشد.

به گفته بیات، شاید زمانی که مردم در خیابان تردد کنند احساس کنند خیابان‌ها به دلیل باز شدن مدارس شلوغ است، اما این شلوغی به معنی خرید کردن مردم برای بازگشایی مدارس نیست.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید