همکاری علی کریمی با برند هکتاتون

0
483
همکاری علی کریمی با برند هکتاتون

ماه گذشته بود که به مناسبت تولد علی کریمی، او در جمع برخی از تولیدکنندگان کفش حضور یافت تا تولد این بازیکنان خوب فوتبال، بهانه‌ای باشد که برند هکتاتون نیز معرفی شود.
علی اژدرکش رئیس اتحادیه کفش‌های ماشینی و لاستیکی تهران در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش درباره راه‌اندازی برند هکتاتون در زمینه کفش ورزشی و بهره گرفتن از ورزشکاران صاحب‌نام برای معرفی این برند صحبت کرد.
اژدرکش در پاسخ به این پرسش که به چه مناسبت برای علی کریمی تولد گرفتید، عنوان کرد: در همه‌جای دنیا مرسوم است که برندهای ورزشی با همکاری ورزشکاران یا تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی محصولات خود را عرضه می‌کنند و همواره تیم‌های ورزشی به‌ویژه تیم‌های فوتبال با یک‌ شرکت در ارتباط هستند. برای نمونه رونالدینیو، رونالدو و مسی هم با شرکت‌های بزرگی در ارتباط هستند و قراردادهایی با شرکت‌های بزرگ ورزشی دارند که تجهیزات آنها را تبلیغ می‌کنند. یا کالکشن برای آنها طراحی می‌شود یا کالکشن‌های طراحی شده به آنها می‌دهند و یک همکاری بین آنها شکل می‌گیرد. اژدرکش در ادامه خاطرنشان کرد: علی کریمی نیز برای برند هکتاتون قرار است که با ما همکاری داشته باشد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا علی کریمی با شما سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: نه، وی در این زمینه سرمایه‌گذاری نکرده، بلکه رابطه ما به نوعی همکاری محسوب می‌شود. البته ما در برنامه‌های خود قصد داریم که از بازیکنان المپیک و آسیایی نیز استفاده ‌کنیم و قرار است در رشته‌های مختلف با آنها همکاری داشته باشیم تا در تامین پوشاک و اسپانسرینگ پوشاک و معرفی برند از آنها کمک بگیریم.
رئیس اتحادیه کفش‌های ماشینی و لاستیکی تهران در ادامه توضیح داد: در هر صورت ایران یک کشور جوان و ورزش‌خیز است و ما در آسیا حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم و در برخی رشته‌ها در سطح دنیا معروف هستیم، اما در کشور برندهای خوب ورزشی چندان رشد نکرده‌اند که بتوانند تمام پوشاک، کفش و البسه و تجهیزات آنها را تامین کنند.
اژدرکش در ادامه خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند که پیشرفت خوب بوده، اما به هیچ ‌عنوان این پیشنهاد کافی نیست. از منظر دیگر، هزینه‌ای که شرکت‌ها قصد دارند صرف تبلیغ کنند، اگر از طریق ورزش انجام شود، نفع آن به ورزش و ورزشکار هم حتما می‌رسد.

ورزش نیاز به فرهنگ‌سازی دارد
رئیس اتحادیه کفش‌های ماشینی و لاستیکی تهران با تاکید بر این موضوع که ورزش نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، بیان کرد: ورزش یک موضوع فرهنگی و مرتبط به سلامتی است و البته در بعد قهرمانی نیز بسیار حائز اهمیت است، از این‌رو بهتر است ورزش با این تعامل رونق بهتری بگیرد که این موضوع به نفع ورزش نیز خواهد بود، بنابراین ما برای نخستین‌بار این تعامل را به عنوان یک الگو مطرح کرده‌ایم و با تمام سختی‌های آن، امیدواریم که سایرین هم در این مسیر گام بردارند و شاهد اتفاق‌های خوبی در این زمینه باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید