همکاری تخصصی با انجمن پلی‌یورتان ایران

0
468
اولین نمایشگاه پلی یورتان ایران

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور وزیران نفت و صمت همچنین مشارکت ۴۳۰ شرکت در نمایشگا بین‌المللی روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در  تهران آغاز به کار کرد.
با همت انجمن تازه تاسیس پلی‌یورتان ایران، سالنی به صورت مجزا به تولیدکنندگان پلی‌یورتان اختصاص یافته بود که در واقع به نوعی اولین نمایشگاه صنعت پلی‌یورتان ایران محسوب می‌شد. انجمن پلی‌یورتان ایران در اردیبهشت ماه سال 1400 با حضور 18 تولیدکننده پلی‌یورتان، فعالیت خود را آغاز کرده است.
در سالن 38A غرفه بزرگی به انجمن تازه تاسیس پلی‌یورتان اختصاص یافته بود که در آن محلی نیز برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در نظر گرفته شده بود و در مدت برگزاری نمایشگاه با مباحث متفاوت در مورد صنعت پلی‌یورتان میزبان اهالی صنعت و علاقمندان به صنعت پلی‌یورتان بود.
بنا به درخواست انجمن، اولین شماره از مجله اخبار صنعت پلی‌یورتان در این تاریخ چاپ و به صورت گسترده میان غرفه‌داران و بازدیدکنندگان توزیع گردید. این مجله حاوی معرفی انجمن پلی‌یورتان و اعضای انجمن و همچنین مقالات عملی مرتبط با پلی‌یورتان بود.
کارگروه رسانه و تصویر مجله اخبار صنعت چرم و کفش نیز با حضور در نمایشگاه، تمامی رخدادها را ثبت و ضبط و تیزرهای تخصصی را نیز تهیه کرد. نمایش تیزرها در دوران نمایشگاه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
صنعت پلی یورتان ارتباط تنگاتنگی با صنایع از جمله صنعت کفش و مبلمان، یخچالسازی، خودرو و غیره دارد که مواد اولیه خود را از صنایع پتروشیمی تهیه می‌کند. انجمن پلی‌یورتان میزبان تمامی این صنایع در نمایشگاه بود و مذاکرات متعددی جهت برقراری ارتباط با این صنایع و حتی تجار کشورهای دیگر نیز صورت گرفت.
امیدواریم با شکل‌گیری این انجمن، صنعت پلی یورتان کشور پیشرفت چشمگیری در  عرصه بین‌المللی نیز داشته باشد.  

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید