هدف دست یافتنی است

0
422
شراره کدخدازاده- مجله اخبار صنعت چرم و کفش

هر لحظه، هرماه و هر سال را با نام خداوند آغاز می‌کنیم. در اولین ماه از سال 1400 خورشیدی ما نیز با نام و یاد خداوند آغاز کردیم برای شروعی دوباره و با استعانت از درگاه یزدان، امید داریم تا در این سال نیز همانند سال‌های گذشته بتوانیم تا به عنوان یک رسانه در خدمت اهالی صنف و صنعت بزرگ چرم و کفش کشور باشیم. تقارن سال نو خورشیدی با شروع ماه مبارک رمضان را نیز می‌توان به فال نیک گرفت تا در این کارزاری که جولانگاه ویروس کرونا شده بتوانیم از جسم و روح خود همزمان مراقبت کنیم.
مجله اخبار صنعت چرم و کفش، طبق روال سالیان گذشته امسال نیز 12 شماره از نشریه را منتشر خواهد کرد. علاوه بر آن در نظر داریم یازدهمین کتاب اطلاعات صنایع چرم و کفش ایران را نیز به چاپ برسانیم. اگر عمری باقی ماند و نمایشگاه‌های دنیا نیز از سر گرفته شد به طور حتم مجله لاتین اخبار صنعت چرم و کفش نیز برای حضور در نمایشگاه‌ها به چاپ خواهد رسید.
سال گذشته تمام سعی و تلاش خود را کردیم تا در کنار شما باشیم و اخبار و اطلاعاتی که در صنعت می‌گذرد را در اختیارتان قرار دهیم هر چند که هر از گاهی هم مورد بی‌مهری قرار گرفتیم. شاید دیگر لزومی نداشته باشد از اتفاقات و وقایعی که سال گذشته با آن دست به گریبان بودیم یاد کنیم چرا که نهایتا تاثیر آن بر زندگی و کسب و کارمان کاملا مشهود است.
در کتابی می‌خواندم که برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در شرایطی لازم و ضروری است که شرایط حالت نرمال و ثابتی داشته باشد. اگر شرایط به گونه‌ای بود که هیچ ثباتی در آن دیده نمی‌شد، انواع برنامه‌ریزی‌ها قطعا جواب نخواهد داد. اما این امر نباید مانع هدف‌گذاری ما شود. اهداف باید مشخص و معلوم باشد و بعد بستگی به شرایط و به صورت اقتضایی راه‌کارها را برای رسیدن به هدف بررسی کنیم. تمام حوزه‌های زندگی در هدف‌گذاری‌ها مهم هستند از حوزه کسب و کار گرفته تا مسائل خانواده، سلامتی و بهداشت.
به طور مثال اگر شما در حوزه کسب و کار برای رسیدن به مقدار معینی درآمد هدف گذاری کرده‌اید و یا این که یکی از اهدافتان صادرات محصولات تولیدی خودتان است، برای هر کاری که به صورت روزانه انجام می‌دهید باید این هدف را مد نظر داشته باشید و سمت و سوی حرکتتان به این هدف باشد. همانند برنامه‌های مسیریاب که با انتخاب مبدا و مقصد، شما را به سمت مقصد راهنمایی می‌کند. اگر هم مسیر را اشتباه رفتید باز هم راه جدید را به شما برای رسیدن به مقصد نشان می‌دهد. مقصد ما همان هدفی است که برای خودمان تعیین کرده‌ایم و اگر تمام مشکلات و اتفاقات سر راهمان سبز شدند باز هم باید از یک مسیر دیگر به مقصد و هدف خودمان برسیم.
امیدوارم سال پیش رو سالی سرشار از موفقیت‌های روزافزون برای همه ایرانیان باشد.


شراره کدخدازاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید