نمایشگاه کیف و کفش کرمان با استقبال روبرو خواهد شد

1
767
نمایشگاه کیف و کفش کرمان با استقبال روبروخواهد شد

نخستین نمایشگاه کیف و کفش کرمان به همت اتحادیه فروشندگان کیف و کفش در این استان برگزار می‌شود. استان کرمان در زمینه تولید کفش فعالیت خاصی ندارد، اما اتحادیه کیف و کفش ۵۵۰ عضو فعال دارد که حدود ۱۰۰ نفر نیز به تازگی قصد عضویت در این اتحادیه را دارند که در مجموع تعداد اعضای آن به ۶۵۰ نفر خواهد رسید. اعضای هیات‌مدیره این اتحادیه ۶ نفر هستند. آقایان منصور امین‌پور معاون اول اتحادیه، سعید حاج مرادعلی معاون دوم اتحادیه، سعید مرادی دبیر اتحادیه و سجاد سلاجقه بازرس اتحادیه و خانم زهرا جمشیدی خزانه‌دار اتحادیه هستند.

دعوت می‌کنیم تولیدکنندگان بدون نگرانی در نمایشگاه حضور داشته باشند
مهدی آتشکار رئیس اتحادیه فروشندگان کیف و کفش کرمان در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: برای نخستین بار در استان کرمان نمایشگاهی با حضور تولیدکنندگان کفش برگزار می‌شود و این رویداد نیز با پیگیری هیات‌مدیره اتحادیه انجام شده است.
محل برگزاری نمایشگاه نیز جزو بهترین مکان‌های نمایشگاهی به‌شمار می‌رود و نمایشگاه فرش و مبلمان، لوازم خانگی و خودرو نیز در این مکان برگزار می‌شود. در حقیقت نمایشگاه بین‌المللی جزو بهترین نمایشگاه‌های کرمان است که قصد داریم نمایشگاه کیف و کفش را در آنجا برگزار کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تقاضای من از تولیدکنندگان این است که بدون نگرانی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
استان کرمان با چندین استان دیگر در ارتباط است که این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان کیف و کفش کشور باشد، چراکه استان‌های اطراف کرمان برای فصل مدارس و تابستان از نمایشگاه استقبال می‌کنند. از این‌رو از برندهای مطرح کشور برای این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آوریم، زیرا بهترین موقعیت است که این برندها بتوانند در کرمان نمایندگی خود را بگیرند.
در این راستا اتحادیه به این برندها برای گرفتن نمایندگی کمک خواهد کرد. از سویی کاسبان کرمان زحمتکش هستند و به دنبال کار هستند.
رئیس اتحادیه فروشندگان کیف و کفش در ادامه یادآور شد: حدود ۴۰ تا ۵۰ سال پیش در کرمان واحد تولیدی کفش داشته‌ایم و پدران ما در این صنعت حضور داشته‌اند و بیشتر کسانی که کفاش هستند، پدران آنها تولید کفش داشته‌اند. اما در حال حاضر هیچ واحد تولید در کرمان وجود ندارد و همه فروشنده هستند. البته تولیدی کیف به صورت محدود داریم، ولی تولیدی کفش نداریم، هرچند برخی دوستان به تازگی اقداماتی انجام داده‌اند و قصد دارند واحد تولیدی کفش راه‌اندازی کنند.

سلیقه مردم کرمان در زمینه کفش
سجاد سلاجقه نیز در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش درباره سلیقه مردم کرمان در زمینه کفش عنوان کرد: اصولا سلیقه مردم کرمان در زمینه کفش، شیک‌پوش است. از چرم نیز استقبال می‌کنند، از آنجا که قشر کارمند در کرمان زیاد است، بابت کفش و پوشاک و کیف هزینه می‌کنند.
اگر شرکت‌ها در کرمان نمایشگاه برگزار کنند، فروشندگان از آن استقبال خواهند کرد، به این شرط که انواع مختلف کفش با انواع جنس از جمله چرم در نمایشگاه عرضه شود و تخفیف‌های ویژه نیز در نظر گرفته شود. همه نوع سلیقه‌ای در کرمان وجود دارد و از نمایشگاه نیز استقبال خواهد شد. امیدواریم بتوانیم نمایشگاه را به اعضا معرفی کنیم تا اعضا در زمینه‌های مختلف فعالیت کنند و زمینه یک فعالیت برد-برد فراهم شود.
سعید حاج مرادعلی نیز در گفت‌وگو با مجله صنعت چرم و کفش درباره وضعیت مردم کرمان عنوان کرد: می‌توانیم ادعا کنیم، مردم کرمان جزو طبقه مرفه رو به متوسط هستند و بالای خط فقر بسر می‌برند و این قشر حدود ۶۰ درصد مردم را شامل می‌شوند و از این میزان ۴۰ درصد توان خرید کفش‌های چرم را دارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند بهترین موقعیت باشد، چراکه این استان موقعیت استراتژیکی دارد که تولیدکنندگان می‌توانند از طریق استان کرمان محصولات خود را در چندین استان اطراف کرمان نیز به فروش برسانند، زیرا در نمایشگاه کرمان استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، یزد و حتی مشهد هم می‌توانند حضور داشته باشند.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید