نمایشگاه بین المللی امپکس نام شناخته شده‌ای در صنعت کفش دنیا است

0
451
ضرر و زیان سنگین تولید‌کنندگان کفش‌ از ناآرامی های اخیر

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران؛ در خصوص نمایشگاه بین المللی امپکس، کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته گفت: امسال دهمین دوره نمایشگاه امپکس برگزار خواهد شد. در حال حاضر پیش ثبت نام نمایشگاه امپکس در حال انجام است. نمایشگاه امپکس توانسته قدم‌های مهمی را برای صنعت کفش بردارد، زیرا باعث می‌شود با اخرین فناوری و ماشین آلات روز دنیا آشنا شویم.

اخبار صنعت چرم و کفش – رسول شجری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی امپکس نام شناخته شده‌ای در صنعت کفش دنیا است، اظهار کرد: سال گذشته کنفرانس علمی در نمایشگاه امپکس برگزار شد که تا به امروز در هیچ کجای دنیا برگزار نشده است. این کنفراس مورد توجه همگان قرار گرفت.

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران معتقد است: نمایشگاه امپکس آبروی صنعت کفش ایران است. در این نمایشگاه کشورهای آلمان،‌ ایتالیا، چین، ترکیه،‌هند پاکستان و… حضور داشته و این امر باعث شناخت هرچه بیشتر صنعت کفش ایران در دنیا شده است.

وی ایران را از پیشگامان صنعت کفش دانست و گفت: صنعت کفش یک صنعت دیرباز و با قدمت بیش از 2 هزار 500 سال است. ضمن اینکه در تمامی دنیا به خصوص کشورهای پیشرفته توجه ویژه ای به صنعت کفش به خصوص به دلیل اشتغال زایی و درآمدزایی می‌شود.

شجری در خصوص ارسال نامه به رئیس جمهوری جهت حمایت از تولیدکنندگان کفش گفت: با توجه به مشکلات موجود در صنعت کفش، ‌نامه ای جهت حمایت از این صنعت به رئیس جمهوری ارسال شده است که تا به امروز پاسخی به آن داده نشده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید