نود و ششمین دوره نمایشگاه اکسپو ریوا شو و گاردابگز

0
275
نود و ششمین دوره نمایشگاه اکسپو ریوا شو و گاردابگز

نود و ششمین دوره نمایشگاه اکسپو ریوا شو و گاردابگز در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ به خوبی و خوشی پایان یافت. روبرتو پلگرینی در روز افتتاح نمایشگاه گفت این نمایشگاه با ارایه خدمات منطبق با نیازهای شرکت‌ها و خریداران در استمراربخشی به کسب وکار این بخش موفق بود. موفقیت این نمایشگاه در واقع پیامی نویدبخش برای کل بخش‌های پایپوش و لوازم جانبی داشت. استقبال شرکت‌ها از این دوره زمستانی نیز نشانگر انگیزه‌مندی و آمادگی این صنعت برای از سر گرفتن فعالیت بود.
۳۵۰۰ خریدار در این دوره حضور داشتند که ۷۰ درصدشان از خارج و از جمله از آلمان، فرانسه، لهستان، اسپانیا، ترکیه، بلژیک، هلند، یونان، بریتانیا، اردن، پرتغال، آذربایجان، ازبکستان، کانادا، ایالات متحده و استرالیا آمده بودند تا محصولات ۴۳۰ شرکت را ببینند و طی چهار روز این نمایشگاه(۱۵تا۱۸ ژانویه ۲۰۲۲) نخستین قراردادهای تجاری فصل آینده را امضا کنند.
آلساندرا آلبارلی مدیرعامل بستر دیجیتالی ریوا دل گاردا که مبتنی بر سامانه هوش مصنوعی است می‌گوید: نوآوری در بخش خوش‌پوشی یعنی داشتن شهود،قابلیت و عزم اندیشیدن به چیزهای نو، بهینه‌سازی فرایندها یا بازآفرینی فرایندهای موجود.
آدریانا میوری نماینده فروش شرکت چینی سونوین می‌گوید: تلفیق دیدارهای مجازی و عرضه حضوری محصولات روش بسیار کارسازی برای حفظ روابط بین شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و خریداران غیرحضوری است. با این راهکار توانستیم به برگزاری دیدارها سرعت بدهیم، مذاکرات مهمی انجام دهیم و به نتایج بهتر از حد انتظار دست یابیم.
همکاری‌های متعدد با کنسرسیوم‌های داخلی و بین‌المللی و انجمن‌های صنفی نیز کلید موفقیت این نمایشگاه‌ بود.
لینو ماتیوزی رئیس انجمن مروجان فروش پایپوش ایتالیا می‌گوید: به رغم تردیدهای مربوط به وضعیت کنونی تصمیم گرفتیم در این نمایشگاه باشیم تا اعتماد و تایید خود نسبت به این نمایشگاه را نشان دهیم.بیش از دوسوم ۵۲ عضو ثبت شده ما خودشان در این نمایشگاه حضور داشتند.
ماتئو بیگون مدیر صادرات شرکت کفش بیگون می‌گوید: در زمانی که اکثر نمایشگاه‌های دیگر لغو شده بود بیش از ۶۰ شرکت ترکیه و نمایندگان انجمن صادرکنندگان اژه در این نمایشگاه حضور یافتند و برگزارکنندگان با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشت از لحاظ ترابری و تامین محل اقامت وضعیت خوبی برقرار کرده بودند.
آندریا کارپینتی مدیرعامل و یکی از موسسان گروه فیوچر فشن می‌گوید: راه‌اندازی دهکده نوآوری در این دوره باعث شده شرکت‌های نوآفرین و شرکت‌های سنتی حوزه پایپوش گرد هم آیند و فرصتی عالی پیش بیاید تا خود را معرفی کنند و نوآوری‌های خود را مستقیم عرضه کنند.
در این دوره با همکاری گروه چرم‌سازی جی‌بی‌اس برزیل و مجله فوتو شو از مسابقه طراحی چرم هم برای تقویت رویکردهایی مثل سازگاری زیست‌محیطی، بازیافت مواد خام و مدیریت بهتر منابع رونمایی شد. قرار است این مسابقه هر سال برگزار شود و آثار برندگان در دوره بعدی نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.دوره بعدی این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۴ ژوئن برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید