نمایشگاه امپکس میزبان تولیدکنندگان صندل ایران خواهد بود

0
417

نمایشگاه امپکس 9(هفتمین نمایشگاه بین‌المللی چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته امسال در تاریخ 26 الی 29 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه ویژه صنعتگران چرم و کفش ایران است و فرصت و اقدامی ملی میهنی در راستای بهبود شرایط صنعتگران این حوزه است.
نمایشگاه امپکس امسال برای بار نهمین بار در تهران برگزار خواهد شد و تاکنون علیرغم مشکلاتی که کرونا در برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد کرده با استقبال خوبی از سوی شرکت‌های فعال این حوزه روبرو بوده است.
اخبار صنعت چرم و کفش این بار با حضور در جلسه هیئت مدیره اتحادیه کفاشان دست دوز با رئیس این اتحادیه گفتگویی پیرامون برگزاری نمایشگاه امپکس9 داشته است که در ادامه بخشی از سخنان و نظرات او ارائه می‌شود.
رسول شجری، رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز در این جلسه از همه دست‌اندرکاران صنعت کفش و برگزارکنندگان نمایشگاه امپکس و کلیه افرادی که برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند تشکر کرد و گفت: تشکر ویژه‌ای هم از کسانی دارم که در بحث نمایشگاه امپکس فقط و فقط برای احیای صنعت و ایجاد اشتغال حضور دارند.
وی در ادامه با اشاره به استقبال گسترده شرکت‌های کفش دست‌دوز برای حضور در امپکس گفت: در این صنعت کارگران بسیار زحمت‌کشی مشغول به کار هستند که نیاز به حمایت دارند؛ الان و در برحه کنونی مهمترین حمایت در این صنعت باید به حمایت از کارگران این صنعت اختصاص داده شود و شرکت‌هایی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند کمک بسیار بزرگی به این صنعت و کارگران عزیز آن می‌کنند.
شجری در ادامه در خصوص ضرورت حضور در نمایشگاه برای شرکت‌های کفش ایرانی گفت: نمایشگاه امپکس بهترین فرصت برای صنعتگران این حوزه است که از آن برای بازاریابی و آشنایی با استانداردهای روز دنیا در این صنعت استفاده کنند.
از آنجایی که نمایشگاه امپکس نمایشگاهی برای صنعت کفش و صنایع وابسته است بنابراین تولیدکنندگان صندل و دمپایی که بخشی از این صنعت است هم می‌توانند از این فرصت برای معرفی برندهای خود به دیگران استفاده بهینه کنند. رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز در خصوص تولیدکنندگان و فعالان تولید صندل گفت اگر حضور این صنعتگران زیاد باشد در نظر داریم امسال برای آنها پاویونی جدا در نظر بگیریم که بتوانند در کنار هم به معرفی و عرضه محصولات خود بپردازند.
نمایشگاه امپکس نمایشگاه(هفتمین نمایشگاه بین المللی چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته) امسال با وجود کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل نمایشگاه دائمی نمایشگاه تهران برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید