نماد «خیر» و «شر» در طولانی ترین کفش جهان

0
442
نماد «خیر» و «شر» در طولانی ترین کفش جهان

«توماس تمتس» معروف به «تامی‌ کَش» خواننده و هنرمند اهل استونی، طولانی‌ ترین کفش جهان را برای آدیداس طراحی و تبلیغ کرده است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، تامی‌کَش در یک اقدام جسورانه طولانی‌ترین کفش در جهان با نام «سوپراستار» را برای شرکت آدیداس طراحی کرده و پس از ساخت این کفش توسط برند آدیداس، با پوشیدن و تبلیغ آن، تعجب همگان را برانگیخته است.

تامی کَش که فوق ستاره موسیقی رپ و اهل استونی(کشوری در شمال اروپا) است هدف از طراحی این مدل کفش منحصر به فرد را اینگونه بیان می‌کند: طولانی‌ ترین کفش جهان در دو رنگ سفید و سیاه ساخته شده؛ در واقع یک لنگه از کفش به رنگ سیاه و لنگه دیگر به رنگ سفید است.

این کفش‌ها قابل استفاده برای پیاده‌روی نیست و کفشی نمادین است. رنگ سیاه نماد شیطان یا شر و رنگ سفید نماد فرشته یا خیر در وجود من است که هر دو به طور همزمان در زندگی من وجود دارد.

خیر و شر، دو نمادی هستند که دائما در تقابل با یکدیگر و در حال مبارزه با هم هستند و نمی‌توانم آنها را انکار کنم. اما باید به یک تعادل برسم.

کفش بهترین نماد برای حفظ تعادل برای حرکت انسان است و من سعی کردم با طراحی این مدل کفش همزیستی خیر و شر در زندگیم را به نمایش بگذارم. جنس کفش‌های سوپراستار، چرم طبیعی و طول آن یک متر است. بندهای کفش در ۴۰ ردیف بسته می‌شود.

منبع: designboom

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید