نخستین نمایشگاه اختصاصی چرم خاوران

0
530
نخستین نمایشگاه اختصاصی چرم خاوران

نخستین نمایشگاه اختصاصی چرم خاوران در تاریخ های 18 و 19 و 20 اردیبهشت ماه در هتل بین المللی فردوسی تهران برگزار شد. برگزاری این نمایشگاه تخصصی با استقبال خوبی از سوی تولیدکنندگان کفش، البسه چرمی و همچنین نمایندگان مجلس، مدیران وزارت صمت، روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های تخصصی صنعت چرم و کفش قرار گرفت.

آشنایی با چرم خاوران
شرکت چرم خاوران با بیش از ۸ هزار متر زیر بنا و با ظرفیت اسمی روزانه ۳۰ هزار فوت مربع یکی از مدرنترین و بزرگترین کارخانه‌های ایران است.
این شرکت با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی صنعت چرم دنیا و استفاده از نیرو‌های تحصیلکرده و دانش آموختگان ممتاز و کادر مجرب برای تامین نیاز داخلی و حضور در بزرگترین بازارهای جهانی پا به عرصه تولید نهاده است.
چرم خاوران در زنجیره تامین خود از آخرین دانش فنی روز و مرغوبترین پوست خام و مواد شیمیائی تولید روز اروپا به تولید با کیفیت‌ترین چرم سنگین گاوی و گاومیش جهت استفاده صنایع کیف و کفش، کمربند، مبلمان و هواپیما درتمامی سایزها و تنوع جنس و رنگ پرداخته است.
چرم خاوران تولیدات خود را با آمیزه‌ای از عشق، هنر، رنگ و صنعت با صادرات چرم به اقصی نقاط جهان برای احیای مکتب چرم تبریز با تمام قدرت ادامه می‌دهد. محصولات این شرکت به طور عمده به کشورهای آسیائی و اروپائی صادر می‌گردد.
فرایند تولید در چرمسازی با دریافت پوست خام آغاز و با طی مراحل چندین روزه و عملیات فیزیکی و شیمیائی مختلف ادامه می‌یابد و در نهایت پوست خامی که فساد پذیر است، تبدیل به محصول تولیدی مقاوم و فسادناپذیری می شود که هم از لحاظ زیبائی و هم از لحاظ دوام و سلامتی قابل توجه است.
تنوع جنس و رنگ در کارخانه چرم خاوران کم نظیر بوده و با داشتن خط تولید انعطاف‌پذیر خود می‌تواند انواع چرم مورد نیاز صنایع وابسته را در سریع ترین زمان تولید و عرضه نماید.
این شرکت با کنترل پساب‌ها و فاضلاب خود به حداقل کردن آسیب‌های محیط زیستی اهتمام ورزیده است و همچنین با کنترل‌های مواد مصرفی، سلامتی چرم خود را تضمین می‌کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید