مدرن‌سازی تجارت چرم در بستر Hidexe

0
338
مدرن‌سازی تجارت چرم در بستر Hidexe

شرکت نرم‌افزاری Hidexe پلتفرمی به نام SaaS را با هدف مدرن‌سازی تجارت پوست و چرم در سراسر جهان برای فعالان صنعت چرم طراحی کرده است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، شرکت Hidexe یک شرکت نوپا، مستقر در لوکزامبورگ است که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد و توسط چندین شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پشتیبانی می‌شود.

این نرم‌افزار به کاربران سراسر جهان این امکان را می‌دهد که معاملات خود در حوزه چرم و محصولات چرمی را به صورت دیجیتالی انجام دهند و تجارت خود را مدرن‌سازی کنند.

این شرکت با بهره‌گیری از متخصصان برتر فناوری، کارآفرینان و مبتکران جهانی یک ابزار مفید دیجیتالی با هدف مدرن‌سازی تجارت پوست و چرم در سراسر جهان تبدیل طراحی و تولید کرده است.

نرم افزار معاملاتی Hidexe تنها نرم افزار معاملاتی B2B در جهان برای پوست، چرم و محصولات جانبی است. این راه‌حل دیجیتالی به خریداران، فروشندگان، معامله‌گران و صاحبان برندهای بزرگ در صنعت چرم این امکان را می‌‌دهد که معاملات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

 Hidexe یک پایگاه اطلاعاتی بسیار قوی از زنجیره تامین چرم (از مزرعه تا تولید محصول نهایی) در اختیار دارد که برای کاربران این نرم‌افزار قابل دسترسی است.

در این نرم‌افزار به‌روزترین تغییرات صنعت چرم، مزایده‌ها، معاملات، قیمت‌ها، اسناد معاملات، اطلاعات لجستیک، ردیابی زنجیره تأمین چرم و تمامی آنچه به فعالان این صنعت کمک می‌کند تا مسیر تجارت چرم را کوتاه کنند، وجود دارد.

کاربران Hidexe می‌توانند با استفاده از تعاریف استاندارد صنعت چرم که در سراسر جهان مشترک است، فهرست محصولات دیجیتال خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنند. یا برای مثال با چند کلیک می‌توانند در حراج‌ها شرکت یا حراج ویژه خود را راه‌اندازی کنند.

همچنین فعالان صنعت چرم در بستر این نرم‌افزار می‌توانند صفحه‌ایی اختصاصی برای خود ایجاد کرده و محصولات خود را برای معرفی فعالان صنعت چرم در کشورهای دیگر به نمایش بگذارند.

Hidexe  همچنین این امکان را فراهم می‌کند که محصولات چرمی، با قیمت شفاف و واقعی میان خریدار و فروشنده معامله شود. نکته قابل توجه این است که Hidexe فروشند و خریدار را قادر می‌سازد تا مبلغ معامله شده را در سریع‌ترین زمان ممکن انتقال دهند.

فعالان صنعت چرم در بستر Hidexe می‌توانند مذاکرات محرمانه و حراج‌های خصوصی داشته باشند. طراحان این نرم‌افزار معتقدند که دیجیتالی شدن جریان تولید بدون دیجیتالی شدن خرید، شبیه دوچرخه بدون پدال است.

منبع: internationalleathermaker

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید