حضور مجله اخبار صنعت در نمایشگاه APLF دبی

0
309
حضور مجله اخبار صنعت در نمایشگاه APLF دبی

نمایشگاه ای‌پی‌ال‌اف دبی ۲۰۲۲ روز ۳۰ مارس در مرکز تجارت جهانی این شهر گشایش یافت.
آخرین دوره ای‌پی‌ال‌اف در سال ۲۰۱۹ در هنگ‌کنگ برگزار شد و برگزاری آن در دبی بازگشت دوباره آن به میدان بود. در واقع نخستین بار بود که این نمایشگاه در خارج از شهر اصلی‌اش برگزار می‌شود.
دشوار بتوان باور کرد که آخرین دوره این نمایشگاه سه سال پیش در هنگ‌کنگ برگزار شد. دو ماه به برگزاری سال ۲۰۲۰ مانده بود که همه‌گیری کووید۱۹ شروع شد و برگزاری آن به محاق رفت، دوره‌ای که قرار بود در دو تالار طبقه سوم مرکز نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌های هنگ‌کنگ برگزار شود و حال و هوای تازه‌ای برای بازدیدکنندگان داشته باشد.
در پی همه‌گیری‌ کرونا نیز قرنطینه‌های سراسری شروع شد، مسافرت‌های بین‌المللی محدود شد و بسیاری از کشورها برای مسافران ورودی قرنطینه‌های ۱۴ روزه گذاشتند که هنگ‌کنگ هم مستثنا نبود. در نتیجه نمایشگاه پیاپی به تعویق افتاد و برگزارکنندگان تصمیم گرفتند دبی را جانشین هنگ‌کنگ کنند.
تمدید محدودیت‌های کرونایی هنگ‌کنگ تا مارس ۲۰۲۲ سبب شد تا برگزارکنندگان نمایشگاه دنبال محلی جانشین برای برگزاری دوره ۲۰۲۲ بگردند. چند جانشین و از جمله بانکوک و سنگاپور مطرح بودند اما دبی تنها جایی بود که معیارهای لازم را داشت.
در نمایشگاه دبی 463 شرکت از 35 کشور جهان حضور داشتند و گروه‌های دباغی مهم مساحتی به وسعت 20 هزار متر مربع را در اختیارداشتند و 20 غرفه ملی از برزیل، مصر، فرانسه، گرجستان، هندوستان، ایتالیا، ژاپن، پاکستان، اسپانیا، ترکیه، بریتانیا، ایالات متحده، ازبکستان و زیمبابوه نیز در نمایشگاه حضور داشتند.
غیبت چین به علت محدودیت‌های کرونایی سفر و قرنطینه چشم‌گیر بود.
تعدادی از تولیدکنندگان چرم ایران نیز همراه با شرکای خارجی به خصوص ترکیه‌ای خود در این نمایشگاه حضور داشتند.
مجله اخبار صنعت چرم و کفش نیز به عنوان تنها رسانه و تنها شرکت‌کننده ایرانی به صورت مستقل در نمایشگاه ای پی ال اف حضور داشت و اخبار و اطلاعات را به صورت برخط به اطلاع مخاطبان خود رساند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید