مانع زدایی از تولید؛ بستر ساز ورود به بازارهای جهانی

0
246
مانع زدایی از تولید؛ بستر ساز ورود به بازارهای جهانی

عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز مانع زدایی از تولید را بستر ساز رونق اشتغال و ورود به بازارهای جهانی دانست.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایرنا، جلال حسینی‌خواه در آستانه‌ روز ملی کارآفرینی  ضرورت حمایت و پشتیبانی همه جانبه دولت در روند تولید و صادرات محصولات صنایع  مختلف از جمله نساجی ، پوشاک و چرم را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: تولید انوع منسوجات، پوشاک و نیز محصولات متنوع چرمی اعم از کیف، کفش، بوت، کمربند، مبلمان و لوازم چرمی خودرو در کشور از کیفیت و جذابیت  برخوردار است و می تواند در بازار رقابت جهانی جایگاه مهمی را تصاحب کند.

حسینی خواه از صنایع نساجی و پوشاک به عنوان یکی از صنایع بسیار مهم در بحث اشتغالزایی نام برد و پشتیبانی و  حمایت دولت از این صنایع را گامی ارزنده در پویایی اقتصاد جامعه ذکر کرد.

عضو انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز از ابراز تمایل و اعلام آمادگی بسیاری از کار آفرینان برای سرمایه گذاری کلان در صنایع نساجی، پوشاک و چرم استان با بهره گیری از فناوری روز دنیا خبر داد.

وی گفت: درصورت رفع  پاره ای از مشکلات و بهره گیری از نظرات کارشناسان‌ این صنایع ، کارآفرینان  بدون‌دغدغه و نگرانی برای سرمایه گذاری های کلان  وارد صحنه خواهند شد تا در  ایجاد تحول در اقتصاد جامعه به ویژه در صادرات و اشتغالزایی نقش آفرینی کنند.

عضو انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز افزود: برغم اعلام آمادگی ها برای سرمایه گذاری در این صنایع ، به لحاظ ایجاد دست اندازهای غیر طبیعی از جمله اتلاف وقت و سرگردانی در برخی دستگاه های اجرایی برای دریافت مجوزهای تولید و صادرات باعث شده کارآفرینان برای ورود به این صنعت با دلهره و شک و تردید مواجه شوند.

حسینی خواه در ادامه این گفت و گو از ریسک و خطرپذیری به عنوان ویژگی مهم کارآفرینان موفق در عرصه تولید و صادرات نام برد.

وی گفت:تجربه بیانگر این واقعیت است که کارآفرینی در مسیر تولید موفق می شود که ضمن برخورداری از روحیه انتقاد پذیری، پشتکار، نتیجه گرایی و سخت کوشی را محور اصلی قرار دهد و از نوآوری و انعطاف پذیری در روند فعالیت های تولیدی فاصله نگیرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید