قیمت پوشاک در زنجان بالاتر از سایر استانها است

0
426
قیمت پوشاک در زنجان بالاتر از سایر استانها است

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه پوشاک و کفش بهمن ماه در هیدج استان زنجان، گفت: این نمایشگاه برای جلوگیری تورم در حوزه پوشاک برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از موج رسا; ناصر فغفوی ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره سیاست‌ها و پیگیریهای استاندار زنجان جهت راه اندازی سامانه قیمت‌ها، اظهار کرد: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه استان، قیمت کفش و لباس در مقایسه با سایر استان ها بالاتر است.

وی با اشاره به برنامه های کاهش قیمت پوشاک در استان، ابراز کرد: برای کاهش سریع قیمت‌ها یکی از پیشنهادات برگزاری نمایشگاهها عرضه مستقیم کیف و کفش و لباس در استان است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه رایزنی‌های لازم جهت برگزاری نمایشگاه های پوشاک انجام شده است، تصریح کرد: واحدهای تولیدی پوشاک، کیف و کفش در این نمایشگاه حضور دارند و در این نمایشگاه اولویت با تولیدکنندگان داخلی است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه پوشاک و کیف و کفش در بهمن ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: در هفته گرامیداشت مقام زن برای ترویج مد و لباس اسلامی و توسعه فرهنگ عفاف از علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.

فغفوری با بیان اینکه شرکت های تولید شهرک‌های صنعتی می‌تواند در قالب صنایع کوچک برای شرکت در نمایشگاه یارانه پرداخت کنند، افزود: در صورت صدور مجوز های لازم برای برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و لباس می‌توان مشوقی مهم برای تولید کنندگان استانی باشد.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان هیدج در تولید کیف و کفش، ادامه داد: در این راستا از هیدج که ظرفیت بالای تولید کفش در استان دارد، در این نمایشگاه استفاده خواهد شد که تلاش می‌شود با عرضه مستقیم این نوع کالا استقبال داشته باشد.

وی  با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها اداره کار، تعاون رفاه اجتماعی استان نیز هم غرفه به مساحت ۳۰۰ متر بصورت رایگان در اختیار مشاغل خانگی و واحدهای کوچک تعاونی قرار خواهد داد، ابراز کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز هم در خواست ۵۰۰ متر فضای نمایشگاهی داده شده تا و بتوان با واحدهای تولیدی سایر استان‌ها بحث‌های اقامتی را پیش‌بینی کرد.//ک

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید