قدرت در عمل است

0
628
افشین شادی مهر

سرمقاله

سلام و درود بر خوانندگان عزیز و تشکر و قدردانی از مهرتان که با حمایت‌ها و دلگرمی‌های شما عزیزان، ما می‌توانیم سختی راه را تحمل و این راه سنگلاخ را هموار کنیم تا بتوانیم خدمتگزار شما و شکرگزار خداوند باشیم. تابستان عزیز تمام شد و وارد سراشیبی سال 98 شدیم. سالی که سرشار از بحران است. سالی سخت و برای بعضی طاقت فرسا. ولی همین بحران‌ها و تهدیدها برای تعدادی از کارآفرینان صنعت به فرصتی تبدیل شده برای صعود به قله‌های ترقی.
دوستان ایام سخت و پرخطری را سپری می‌کنیم. در چند مورد شاید نتوانیم هیچ مراوده‌ای با دنیا داشته باشیم و این امر نگران کننده است ولی وقتی در جامعه قدم می‌زنیم انگار نه انگار که اتفاق‌هایی در راه است. بعضی اوقات از خودم می‌پرسم که این امر خوب است یا بد؟ شاید باید کمی جدی‌تر باشیم و شاید هم بی‌خیالی راه خوبی است ولی در هر صورت مردم ما گوششان به این حرف‌ها بدهکار نیست هر اتفاقی که بیافتد همه دارند کارشان را انجام می‌دهند. عده‌ای هم آن طرف آب برای خودشان زمینه‌سازی کرده‌اند که به قول معروف اگر تقی به توقی خورد بروند.
در این میان اتفاق جالبی برای فروش کفش افتاده است. فروش کفش برای عده‌ای کم شده و برای عده‌ای رونق پیدا کرده است. کسانی که با پول‌های قرضی و بهره‌ای کار می‌کردند بازار خود را از دست داده‌اند و کسانی که در زمینه برندسازی فعالیت کرده بودند بسیار پیشرفت و جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده‌اند. به طور کلی کسانی که کارشان در عمل بوده نه حرف رشد کرده‌اند. ما هم باید از خودمان شروع کنیم و کارمان را بیشتر در عمل ثابت کنیم به طور مثال ما ظرف مدت دو هفته با همکاری‌های بی‌وقفه و تلاش، توانستیم یک نمایشگاه خوب (ایران شابز) برگزار کنیم که به گفته شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان همه راضی بودند. این امر جز با اتحاد تولیدکنندگان و تشکل‌ها میسر نمی‌شد و این همان امری بود که ما سال‌ها عنوان می‌کردیم.
کسانی که در طول این چند سال رکود اقتصادی کار و فعالیت خود را چندین برابر کرده‌اند و به مثال آن قورباغه ناشنوا فقط به صحبت‌های مثبت گوش داده‌اند و به کار خود پرداخته‌اند، امروز صاحب یک برند و فروشگاه‌هایی در سراسر کشور هستند. در میان مردم محبوبیت دارند و توانسته‌اند کالای ایرانی را به قشری که مدت‌ها به دنبال برندهای خارجی بودند بفروشند. این مدیران به شعار قدرت در عمل است (Power Action) تحقق بخشیده‌اند. به تمامی این عزیزان خدا قوت می‌گوییم چرا که آنها هستند که صنعت چرم و کفش را زنده نگاه داشته‌اند و سربازان مملکت هستند و ما با چنین سربازانی در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم بود.

شاد و پيروز باشيد با ايده‌ها و انرژي مثبت
افشين شادي‌مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید