فنی و حرفه ای همدان برای انتقال فناوری تفاهم نامه منعقد کرد

0
483
فنی و حرفه ای همدان برای انتقال فناوری تفاهم نامه منعقد کرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک چهار جانبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه کیف و کفش چرم استان و شرکت ترکیه ای با هدف گسترش همکاری ها و انتقال فناوری ها خبر داد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایرنا، «وهب مختاران» در این آیین اظهار داشت: همکاری و هماهنگی چهار طرفه در زمینه تهیه ملزومات، مواد اولیه و تهیه مکان و محل سرمایه گذاری و آموزش از اهداف مهم این تفاهم نامه است. 

وی ادامه داد: این تفاهم نامه با حضور “ظاهر پورمجاهد”، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، “حمید رضا متین” مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، رئیس اتحادیه چرم همدان و “یاشار آلتون تاش” مدیر عامل شرکت زیلان ترکیه با هدف انتقال فناوری های تزریق زیره کفش و ارائه آموزش های مربوطه در این استان به امضا رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت :همکاری و هماهنگی با دستگاه های مرتبط، انجام اقدامات لازم در زمینه تعیین و تخصیص اراضی مورد نیاز پروژه و تبادل اطلاعات از تعهدات مشترک این تفاهم نامه است.

مختاران، انجام تمهیدات لازم برای اخذ مجوزهای مورد نیاز در چهارچوب قوانین کشور پس از اقدامات اولیه سرمایه گذار را از دیگر تعهدات مشترک این تفاهم نامه برشمرد.

وی افزود: بررسی نتایج نیاز سنجی آموزشی با همکاری کارشناسان به منظور اولویت بندی در تدوین استانداردهای شغل و شایستگی و اجرای آموزش های موضوع تفاهم نامه و همچنین نظارت بر نحوه اجرای آموزش مطابق قوانین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تعهدات این اداره کل است.

مختاران تصریح کرد: از دیگر تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اعطای گواهینامه معتبر در صورت موفقیت در آزمون کتبی و عملی است.

استان همدان دارای ۲۲ مرکز و شعبه دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی ویژه آموزش های فنی و حرفه ای است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید