فروش عمده چرم گاوی با کیفیت عالی

0
404
فروش عمده چرم گاوی با کیفیت عالی

امروزه در شهر های مختلف ایران فروش عمده چرم گاوی با کیفیت عالی و قیمت مناسب رونق زیادی پیدا کرده است و تولید کنندگان بسیاری برای خرید چرم گاوی در طرح ها و رنگهای متنوع به این بازارها مراجعه می کنند، البته امروزه در فضای مجازی مثل اینستاگرام و سایتهای معتبر نیز این چرم پرمصرف به فروش می رسد، لازم به ذکر است که در اینستاگرام فروش این چرم به صورت جزئی بیشتر رواج دارد اما در اینترنت و سایتهای معتبر شما می توانید چرم گاوی را به صورت عمده خریداری کنید.

از گذشته تا کنون چرم گاوی در بین پارچه ها بسیار پرطرفدار بوده، البته چرم فقط برای لباس و روکش استفاده نمی شود و برای تولید کفش نیز از آن استفاده می شود هرچند که با پیشرفت تکنولوژی از این چرم در طراحی دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود و به عنوان دیوارپوش و کف پوش نیز می توان آن را استفاده کرد، البته در هتلها و اداره جات نیز از چرم گاوی استفاده می شود و برای تولید میزها و لوازم اداری و صندلی ها از چرم گاوی هم می توان استفاده کرد.

انواع چرم گاوی

امروزه تولید کنندگان و کارخانجات چرم گاوی را در انواع طرح ها و رنگهای مختلف تولید کرده و آنرا به بازار عرضه می کنند، امروزه به دلیل استقبال از چرم های طرحدار مثل چرم شترمرغ و چرم کروکدیل (سوسمار) در صنعت مد و فشن، چرم گاوی در طرح های متنوعی تولید می شود، البته چرم های طرحدار بیشتر برای محصولات مجلسی استفاده می شود اما از چرم هایی که طرح های ریزتر و ظریف تری دارند برای لباس و کیف و کفش اداری نیز می توان استفاده کرد، لازم به ذکر است که چرم مشکی از همه رنگهای چرم پرطرفدارتر است و از میان چرم های رنگی چرم قرمز خصوصا در بین جوانان طرفدار زیادی دارد.

چرم گاوی در طرح های متننوعی تولید می شود و هر کدام از آنها برای تولید محصولات منحصر به فرد استفاده می شود، در ادامه برای شما آنها را توضیح خواهیم داد، قبل از آن لازم است که شما با بعضی از اصطلاحات آشنا شوید، همانطور که می دانید پوست گاو قبل از برش خوردن بسیار ضخیم است و برای تولید چرم باید آنرا به چند لایه تقسیم بندی کرد، بالاترین قسمت پوست به لایه فول گرین معروف است و اگر این لایه کمی زخم داشته باشد به آن لایه تاپ گرین گفته می شود، از لایه فول گرین با کیفیت ترین و گران ترین چرم ها تولید می شود.

انواع چرم گاوی

از لایه دوم پوست چرم جیر تولید می شود این چرم نسبت به چرم تولید شده از لایه فول گرین کیفیت پایین تری دارد و از پایین ترین لایه پوست نیز چرم اشبالت تولید می شود این چرم ارزان ترین چرم گاوی محسوب می شود و برای آستری نیز می توان از آن استفاده نمود، پوست گاو پس از شستشو و زدودن موی پوست، زمانی که به چند لایه تقسیم می شود دباغی می شود، این مرحله یکی از تخصصی ترین مراحل تولید چرم است که توسط افراد با تجربه با ماده کروم انجام می شود.

اگر پوست به درستی دباغی نشود چرم با کیفیتی تولید نمی شود، چرا که نرمی و انعطاف و ضخامت چرم با تنظیم پروتئین و چربی پوست توسط دباغکاران بدست می آید که اگر چرم خیلی خشک باشد پس از تولید جای ترک و چروک بر روی چرم ایجاد می شود، البته بجز کروم با ماده گیاهی تانن نیز پوست را دباغی می کنند این چرم گران تر است چرا که این چرم بسیار ضخیم و با دوام است و به دلیل اینکه با مواد گیاهی دباغی می شود هیچ حساسیتی برای انسان ایجاد نمی کند، با ما همراه باشید تا شما را با انواع طرح های چرم گاوی آشنا کنیم.

  • چرم الگانت و ناپا، از میان چرم های گاوی چرم الگانت از باکیفیت ترین چرم ها محسوب می شود، این چرم بسیار ضخیم و شیک و بادوام است و طرح روی آن ساده است، این چرم برای تولید انواع کفش بسیار مناسب است البته به این چرم، چرم شبرو نیز گفته می شود، چرم ناپا نیز مانند چرم الگانت ساده است و جزء چرم های دانه کامل (فول گرین) محسوب می شود، چرم الگانت و ناپا بسیار بادوام هستند و برای تولید انواع محصولات چرمی می توان از آنها استفاده کرد.
چرم الگانت و ناپا
  • چرم فلوتر، این چرم نیز از لایه فول گرین تهیه می شود و بسیار باکیفیت است و از آن برای تولید کیف های اداری استفاده می کنند، چرم فلوتر در سه طرح تولید می شود که دانه های ریز و متوسط و درشت بر روی آن چاپ می شود.
  • چرم نبوک، این چرم سطحی مخملی دارد و بسیار نرم و لطیف است و معمولا چرم نبوک از لایه تاپ گرین تهیه می شود، نبوک از سنباده کشیدن پوست پس از دباغی تولید می شود، این کار باعث می شود سطح چرم صاف و یک دست شود و سطح آن نرم و مخملی شود.
  • چرم جیر، این چرم از لایه دوم پوست تولید می شود و مانند چرم نبوک مخملی است و هر دو طرف آن پرزدار است، اما دوام و کیفیت آن از چرم نبوک کمتر است، البته چرم جیر بیشتر از پوست گوسفند تولید می شود و بسیار نرم و لطیف است، اما ایراد اصلی آن آسیب پذیر بودن در برابر سائیدگی و پارگی است.
  • چرم اشبالت، این چرم از لایه سوم پوست گاو تولید می شود و از نظر کیفیتی درجه سه محسوب می شود، از این چرم برای آستر استفاده می شود، اما از چرم اشبالت سوپر برای تولید انواع کیف و کفش و کت می توان استفاده کرد، ضمن اینکه رنگ بندی این چرم در چهل رنگ است.
  • چرم چاپی یا طرحدار، چرم هایی مانند چرم کروکو و چرم ورنی، چرم پریما و خشتی و لزارد جزء چرم های طرح دار محسوب می شوند و از این چرم ها برای تولید انواع کالاهای مجلسی استفاده می شود، خصوصا از چرم ورنی که براق است برای تولید انواع کیف و کفش مجلسی می توان استفاده کرد.
  • چرم میلینگ، این چرم توسط دستگاه میلینگ در کارخانه تولید می شود و بسیار نرم و لطیف و مقاوم است و برای تولید انواع لباس می توان از آن استفاده کرد.
  • چرم حکاکی، این چرم با ماده تانن که گیاهی است دباغی می شود و همانطور که از نام آن هم معلوم است از این چرم در هنر حکاکی بر روی چرم استفاده می شود.
چرم فلوتر

خرید عمده چرم گاوی امروزه کارگاه ها و کارخانجات تولید محصولات چرم برای تهیه محصولات خود به خرید عمده چرم گاوی از فروشگاه ها و نمایندگی های فروش می پردازند، البته بعضی نیز از طریق سایت شرکتهای معتبر نیز چرم گاوی را در انواع طرح ها و رنگها خریداری می کنند، خرید اینترنتی بسیار طرفدار بیشتری نسبت به خرید حضوری پیدا کرده است از آنجایی که این نوع روش خرید مزایای زیادی دارد اعم از صرفه جویی در زمان بازدید انواع مدلها و طرح ها در کمترین زمان ممکن و امکان خرید از هر نقطه از کشور می باشد از این جهت شما برای خرید عمده چرم گاوی کافیست همین حالا وارد سایت چرم ورنا شوید و سفارش خودتان را ثبت نمایید تا محصول درخواستی شما در کمترین زمان ممکن به آدرس شما ارسال شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید