صورت عملکرد نشریه اخبار صنعت در سال 1400

0
367
مجله اخبار صنعت چرم و کفش - شماره 186

نشریه اخبار صنعت چرم و کفش در سال 1400، با همت مدیرمسئول و اعضای تیم مجله توانست هر ماه مجله اخبار صنعت را به چاپ برساند.
گرچه سال 1400 با اوج گیری ویروس کرونا همراه بود اما از آنجا که یکی از اهداف ماهنامه ارائه گزارشات، اخبار و اطلاعات صنعت چرم و کفش کشور است، برای رسیدن به این هدف از هیچ امری فروگذار نکرد و با تمام امکانات موجود توانست گزارش‌ها و اطلاعات صنایع چرم، کیف، کفش و لوازم جانبی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد و با حضور در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، رویدادهای مختلف و فعالیت بیشتر همراه اهالی صنعت باشد.
برای یادآوری آنچه که در سال 1400 گذشته تعدادی از وقایع مهم را با هم مرور می‌کنیم.
ایجاد انجمن صنفی کارفرمایان کفش و صنایع وابسته ایران یکی از اتفاقات مبارکی بود که در این سال به وقوع پیوست و اولین گردهمایی ایجاد آن در اردیبهشت ماه رقم خورد و نشریه اخبار صنعت چرم و کفش به صورت کامل اهداف این انجمن و اعضای آن را در شماره‌های مختلف معرفی کرد تا مطالبه‌گری از دولت و هم افزایی جهت افزایش صادرات رقم بخورد.
در سالی که به روزهای آخر آن نزدیک می‌شویم یکی از چالش‌های اهالی صنف و صنعت همراه شدن و هماهنگی با نحوه استفاده از چک‌های صیادی بود که در این زمینه مطالب مختلف راجع به چگونگی استفاده و وصول این چک‌ها در نشریه به چاپ رسید.
از دیگر اقداماتی که مجله اخبار صنعت چرم و کفش در نیمه اول سال انجام داد می‌توان به برگزاری اولین تور بازدید تولیدکنندگان اسلامشهر از توانمندی‌ها و تولیدکنندگان استان قم اشاره کرد.
حضور افشین شادی‌مهر در رویداد استارتاپی چرم، همکاری با شرکت چاپ و نشر بازرگانی وزارت صمت و حضور در اولین نشست تخصصی صنعت- دانشگاه در تربت جام را می‎توان از کارهای مهم انجام شده در سالی که گذشت در نظر گفت.
با افزایش واکسیناسیون در کشور مجله توانست بعد از دو سال دوری از نمایشگاه‌های خارجی، به دعوت انجمن کفش ترکیه در نمایشگاه آیسف ترکیه حضور پیدا کند.
ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش در کلیه نمایشگاه‌های داخلی که در سال 1400 برگزار گردید حضوری فعال و چشمگیر داشت. حضور در نمایشگاه‌های هیدج، مشهد، شیراز، همدان، تهران و توانمندی‌های استان قم و همچنین سفرهای داخلی به شهرهای مختلف کشور نیز موجب شد تا ارتباط بیشتری با تولیدکنندگان، فروشندگان و اهالی صنف و صنعت برقرار کنیم.
ارتباطات خارجی را ادامه دادیم و آخرین گزارش‌ها و اخبار از نمایشگاه‌های خارجی و همچنین آسوماک را در اختیار مخاطبان خود قرار دادیم.
کارگروه آموزش، بخش اینستاگرام و سایت مجله نیز هر آن چه که در توان داشتند در اختیار شما قرار دادند تا شاید بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات صنعت مرتفع گردد.
مطالب فوق فقط بخشی از فعالیت‌های ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش در سال 1400 بود. امیدواریم که ما را از نظرات خود مطلع کنید تا بتوانیم در سالی که پیش رو داریم پیش از پیش در خدمت صنعت بزرگ چرم و کفش کشور باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید