علاقمندی شرکت‌های روسی و حوزه اوراسیا به همکاری با ایران در زمینه صنعت چرم و کفش

0
623

بسیاری از شرکت‌های معتبر روسیه و کشور‌های حوزه اوراسیا، علاقمند به همکاری با ایران در زمینه صنعت چرم و کفش هستند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از خبرگزاری صداوسیما از مسکو، بسیاری از شرکت‌های معتبر روسیه و کشور‌های حوزه اوراسیا، علاقمند به همکاری با ایران در زمینه صنعت چرم و کفش هستند.
هشتادوچهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم، کیف و کفش و نیز ماشین آلات و تجهیزات جانبی این صنعت امسال با حضور صد‌ها شرکت از روسیه و ۲۱ کشور جهان در مسکو کار خود را آغاز کرد.
شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت چرم، کفش و تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته به این صنعت، که در سال‌های گذشته همواره از پرمخاطب‌ترین شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه سالانه بودند، امسال به دلیل همه‌گیری کرونا حضور ندارند.
هرچند نماینده‌ای از کشورمان در این نمایشگاه حضور ندارد، اما رد پای چرم، کیف و کفش ایرانی در جای جای نمایشگاه به چشم می‌خورد.
تاتیانا اوزیموک، مدیر هشتاد و چهارمین نمایشگاه چرم و کفش مسکو نیز با بیان اینکه نمایشگاه چرم و کفش مسکو قدمتی طولانی دارد، گفت: ما سالهاست که این نمایشگاه را بطور منظم برگزار کرده‌ایم و ایران همواره با عرضه باکیفیت‌ترین محصولات و تجهیزات، پای ثابت نمایشگاه بود.
وی گفت: متاسفانه به دلیل همه‌گیری کرونا امسال ایران حضور ندارد. بسیاری از شرکت‌های علاقمند به همکاری با ایران و حتی بازدید کننده‌ها مدام سراغ غرفه ایران را از ما می‌گیرند. مصاحبه ها:
۱- خانم یکاترینا سوبولویچ، نماینده اتحادیه چرم و کفش ازبکستان
۲- آندره مونسیان، مدیر شرکت ماشین‌آلات تولید کفش در روسیه
۳- تاتیانا اوزیموک، مدیر هشتاد و چهارمین نمایشگاه چرم و کفش مسکو

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید