عرضه کفش بر تقاضا پیشی گرفت/ خریداران کفش از فروشندگان فاکتور خرید دریافت کنند

0
466
عرضه کفش بر تقاضا پیشی گرفت

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران گفت: عرضه کفش بیش از تقاضا است بنابراین در تأمین هیچ مشکلی وجود ندارد و کالای کیف و کفش بچگانه، زنانه، مردانه و اسپرت موجود است.

اخبار صنعت چرم و کفشرسول شجری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت تولید و عرضه کفش در آستانه عید نوروز، گفت: در حال حاضر هیچ نگرانی در خصوص تأمین و عرضه کفش وجود ندارد و بازار کفش جوابگوی نیاز خریداران است.

وی افزود: قیمت کفش به نسبت سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است، زیرا قیمت تمام شده کفش روند صعودی را طی کرده است.

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران بیان کرد: عرضه کفش بیش از تقاضا است بنابراین در تأمین هیچ مشکلی وجود ندارد و کالای کیف و کفش بچگانه، زنانه، مردانه و اسپرت موجود است.

شجری در خصوص مشکل اصلی تولیدکنندگان کفش اظهار کرد: تولیدکنندگان مشکلات عدیده‌ای دارند که ممکن است برخی از این مشکلات هر روز رخ دهد به عنوان مثال چرم طبیعی که یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه تولید کفش است صد در صد افزایش قیمت داشته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مواد پتروشیمی نیز ۲۰۰ الی ۳۰۰ درصد نوسان قیمت داشته و در تأمین برخی اقلام از خارج کشور نیز مشکل داریم.

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران  عنوان کرد: تولیدکنندگان در بحث نقدینگی نیز به دلیل رکود اقتصادی دچار مشکل هستند، ولی با وجود شرایط سخت تولید کفش را با قوت به پیش می‌بریم.

وی افزود: اگر در موقع خرید خریداران با مشکلی مواجه شدند می‌توانند به اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران مراجعه کنند همچنین خریداران کفش باید از فروشندگان فاکتور خرید دریافت کنند.

شجری عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل رکود و اشباع بودن بازار از فراوانی کفش برخورداریم و فروشندگان به دلیل فضای رقابتی خیلی نمی‌توانند گران‌فروشی داشته باشند، زیرا رقابت بسیار شدید است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید