صنعت چرم همدان را حمایت می‌کنیم

0
618
امیرخجسته نماینده مردم همدان

امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در پنجمین نمایشگاه تخصصی کیف، کفش، چرم ولوازم کفش همدان حضور داشت. ما هم فرصت را غنیمت دانستیم و گفت وگویی با وی انجام دادیم که در ادامه ‌می‌خوانید.
امیر خجسته در مورد شهر تاریخی همدان می‌گوید: همدان یک استان توریستی با 1800 جاذبه توریستی در سطح بین‌المللی است که متاسفانه محجور مانده بود. ما در این زمینه بسیار تلاش کردیم و سال گذشته اجلاس جهانی گردشگری در این استان برگزار شد. امروزه همدان چون نگین انگشتری در سطح کشور و در سطح بین‌المللی می‌درخشد و سرمایه‌گذاران بسیاری را جذب کرده است.
زیرساخت‌های همدان آماده است. فرودگاه بین‌المللی دارد. قطار و آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها کاملا آماده است و به دلیل آب و هوای خوب و مناسبی که دارد گردشگران زیادی به این استان جذب می‌شوند.
این نماینده مجلس در مورد صنعت کیف و کفش استان می‌گوید: صنعت کیف و چرم و کفش در همدان پیشینه و قدمتی طولانی دارد. نمایشگاه حاضر پنجمین نمایشگاه بود که برگزار شد و همدان باید این صنعت را تقویت کند. این صنعت اشتغالزایی خوبی دارد و رئیس اتحادیه توانسته است به خوبی صنعت چرم و کفش همدان را در کشور معرفی کند.
ما هم به عنوان نمایندگان مجلس به جد از صنعت حمایت می‌کنیم. هیاتی که از کردستان عراق آمده است نتیجه پیگیری‌های مداوم ما برای صنایع همدان بوده است. یکی از سرمایه‌های همدان صنعت چرم و کفش آن است که با وفاق و اتحادی که بین مدیران استان وجود دارد این صنعت را با تمام توان تجهیز خواهیم کرد. باید همه با هم متحد شویم و با یکدیگر همکاری داشته باشیم تا ایجاد اشتغال کنیم و در راه صادرات گام برداریم. این نماینده مجلس در پایان گفت: از همکاری‌های شما به عنوان یک رسانه در صنعت به طور ویژه تشکر می‌کنم و این امید را می‌دهم که بحث قاچاق را به حداقل برسانیم و اجازه ندهیم تا آسیبی بر صنعت وارد شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید