شعبه تیراژه فروشگاه چرم وحید افتتاح شد

0
997
شعبه تیراژه فروشگاه چرم وحید افتتاح شد

شعبه نهم فروشگاه چرم وحید با نام شعبه تیراژه افتتاح شد. چرم وحید در زمینه کیف و کفش زنانه و مردانه در انواع کلاسیک و مجلسی و اسپورت مشغول تولید است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایلنا،‌ وحید مدیرعامل چرم وحید در حاشیه مراسم افتتاحیه شعبه تیراژه چرم وحید با اشاره به قدمت بیش از صد ساله چرم وحید در تولید کفش و کیف چرمی،‌ گفت: چرم وحید تا قبل از سال 1330 در شهر تبریز آغاز و مشغول به فعالیت بود و پس از آن سال به تهران مهاجرت نموده و به تولید ادامه داد.

وی ادامه داد: طرح توسعه فروشگاهی چرم وحید در زمینه کیف و کفش زنانه و مردانه در همه انواع کلاسیک و مجلسی و تا اسپورت ایجاد و مشغول تولید است.

وحید درخصوص وضعیت بازار نیز گفت: بازار امروز به گونه‌ای است که بیش از گذشته همدلی با همدیگر را می‌طلبد، چرا که امروزه مشکلاتی هم گریبانگیر تولید و هم معیشت مردم است و نیاز است که مشتری و تولیدکننده با همیاری همدیگر به گونه‌ای رفتار کنند تا از این دوران نیز گذر کنیم، و باید به اینده امیدوار باشیم.

مدیرعامل چرم وحید با اشاره به طرح توسعه درخصوص صادرات نیز گفت: در صورت آماده شدن بسترها و حمایتهای واقعی دولت مانند آماده شدن بستر برای موقیت تجاری  صادرات نیز خواهیم داشت زیرا که کیفیت و قیمت مناسب محصولات ما رقیب بسیار سرسختی برای محصولات چرمی در سایر کشورها مانند ترکیه و ایتالیا است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید