سلام بر عزیزانی که ما را دنبال می‌ کنند

0
417
درود بر اصناف

تعداد زیادی از اهالی صنعت این جمله ما را دوست دارند و بعضی‌ها هم به آن انتقاد می‌کنند. در هر صورت این جمله تبدیل به برند شده است و ترجیح می‌دهم به احترام عزیزانی که از این جمله لذت می‌برند همچنان به تکرارش ادامه دهم.
فعالیت‌های فرهنگی یکی از اهداف ما است که سعی داریم در این زمینه پیشرو باشیم. اگر جامعه صنعتی خودمان را به مثابه یک کشتی در نظر بگیریم، اعضای آن همانند یک خانواده در این کشتی در مسیری مشخص در حال حرکت هستند. امروز هم در راستای هدف 800 میلیون صادرات محصولات چرمی در حرکت هستیم. این هدف بسیار بزرگ و مقدس است چرا که رشد اقتصادی، اشتغالزایی و رشد واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان را به همراه دارد. در این راستا مجله اخبار صنعت چرم و کفش هم تلاش می‌کند تا در هر ماه به یکی از صنایع مرتبط بپردازد و افکار و نظرها را به آن معطوف کند.
مجله‌ای که می‌خوانید همانند سالیان گذشته به محصولات چرمی و چرم اختصاص یافته است و چون چرم، ماده اولیه اصلی در محصولات چرمی و کفش است، ایجاب می‌کند تا از حال و روز آن اخبار و اطلاعات به روزی داشته باشیم.
به دلیل این که چرم محصول گران قیمتی در نظر گرفته می‌شود و به قول امروزی‌ها لاکچری است، بیشتر مورد استفاده‌ برندها قرار می‌گیرد و ما هم سعی کردیم تا از برندها گزارشی داشته باشیم. مدیران برندها هم لطف کردند با وجود گرفتاری‌های پایان سال به ما لبیک گفتند تا اهالی صنعت هم از حال و روزشان آگاه شوند البته به دلیل ضیق وقت و گرفتاری بعضی از برندها نتوانستیم در خدمتشان باشیم که به وقتی دیگر موکول شد.
امیدواریم که اوضاع اقتصادی به گونه‌ای رقم بخورد که بیشتر تولیدات کشور از چرم طبیعی باشد چرا که محصولات چرم طبیعی ارزش افزوده و اشتغالزایی بالایی دارند.
در پایان امیدوارم شما هم با مطالعه این شماره از مجله اطلاعات خوبی از دنیای برندهای محصولات چرمی به دست آورید. دوستان برند ما از تولید و فروش رضایت دارند و فقط باید این هشدار را جدی بگیرند که قدر این فرصت ممنوعیت ورود برندهای خارجی را بدانند و با ارتقای کیفیت و محکم کردن زیرساخت‌ها، بتوانند بازارهای داخلی خود را در صورت رفع این ممنوعیت‌ها حفظ کنند و حتی آن را گسترش هم بدهند تا بتوانیم جزو هشت کشور برتر صادرکننده در جهان نیز باشیم.


به امید فرداهای بهتر، شاد و پيروز با ایده های مثبت
افشين شادی مهر

مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید