ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند

0
178
افشین شادی مهر، مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

سلام بر عزیزانی که ما را دنبال می‌کنند، مطالب مجله اخبار صنعت چرم و کفش را می‌خوانند و همواره ما را مورد تشویق و عنایت خود قرار می‌دهند. ما انرژی خود را از همین سخنان مثبت شما همراهان می‌گیریم و دلگرم به قدردانی دوستانی هستیم که ما را به ادامه مسیر در مطبوعات صنعت چرم و کفش تشویق می‌کنند.
می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ امیدواریم این جمله امسال برایمان رنگ حقیقت بگیرد چرا که سال نو را بسیار پرانرژی شروع کردیم و امید داریم همین‌گونه به پایان برسانیم. ما از همان نخستین روزهای فروردین فعالیت خود را آغاز و سفرهای داخلی و خارجی خود را شروع کردیم. نخستین نمایشگاه امسال، نمایشگاه بزرگ APLF بود که یکی از نمایشگاه‌های معتبر دنیاست و امسال بعد از دو سال وقفه در دوبی برگزار شد. این نمایشگاه که گزارش برگزاری آن را در این شماره و شماره‌های آتی خواهید خواند، نمایشگاه بسیار قوی و خوبی بود که سالیان متمادی در هنگ‌کنگ برگزار می‌شد و بدلیل شیوع کرونا دو سال برگزار نشد و نهایتا مسئولان آن تصمیم گرفتند این دوره از نمایشگاه را در مرکز نمایشگاه‌های دوبی که به فرودگاه نیز بسیار نزدیک است، برگزار کنند.
پیش از شروع سال 1401 برنامه ما برای حضور در اولین نمایشگاه، نمایشگاه آی‌مد ترکیه بود که متاسفانه به دلیل تغییر مدیریت نمایشگاهی و سیاست‌های ایشان نسبت به حضور نشریات تخصصی در نمایشگاه، حضورمان در این نمایشگاه منتفی شد و درست در همان زمان نمایشگاه APLF از ما دعوت کرد تا در دوبی حضور داشته باشیم. سالهاست بر این عقیده‌ام که کائنات در مسیری که باید باشید همراه و هدایتگر شماست و این تغییر نمایشگاهی نیز مسیر شروع سال ما بود و خوشبختانه همه اتفاقات همراهی کردند تا در مسیری که باید، قرار بگیریم.
امیدواریم در ادامه سال نیز خداوند مانند همیشه دست ما را بگیرد و راه هموار شود. نمی‌توان از سختی‌های مسیری که هر کدام از ما طی می‌کنیم چشم پوشید اما حقیقت این است که هر راه و مسیری که انتخاب می‌کنیم سختی‌هایی در خود دارد که برای رسیدن به هدف و مقصد باید از آنها عبور کرد و در نهایت اگر سال سخت و دشواری هم باشد قطعا سال خوب و پرباری خواهد بود.
این تنها نظر ما نیست و وقتی با دیگر دوستانی که از ابتدای سال کار را شروع کرده‌اند صحبت می‌کنیم اعتقاد آنها نیز بر این است که امسال سال خوبی خواهد بود و این موضوع بیشتر به نگرش ما مربوط می‌شود، باید دیدمان را مثبت کنیم، با وجود اینکه همگی از سختی‌های کار آگاهیم و می‌دانیم که دولتمردان دستی را نخواهند گرفت و حتی قوانینی تصویب خواهند کرد که باعث بسیاری از مشکلات در تولید می‌شود اما باید پرقدرت به راه ادامه دهیم. باید خودمان از پس کار خودمان بربیاییم و بر اهداف خود متمرکز شویم و این تنها راهی است که موجب موفقیت و پیشرفت ما خواهد شد. به امید حق در سال جاری به صادرات هشتصد میلیون جفت کفش نیز دست خواهیم یافت و این شعار را به تحقق خواهیم رساند.


به امید فرداهای بهتر، شاد و پيروز با ایده های مثبت
افشين شادی‌مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید