زیره کفش زیلان و مدل‌های جدیدش در نمایشگاه آیسف

0
1903
زیره زیلان- نمایشگاه آیسف

زیره کفش زیلان یکی از شرکت‌های بزرگی است که در هر دوره از نمایشگاه آیسف میزبان تولیدکنندگان ایرانی است. حضور یاشار آلتونتاش در این دوره از نمایشگاه آیسف نیز سبب شد تا این گردهمایی‌‌های کوچک و بزرگ در غرفه برگزار شود و تولیدکنندگان با محصولات جدید این شرکت از نزدیک آشنا شوند.

غرفه زیره زیلان در نمایشگاه آیسف

ما نیز طبق روال مرسوم از غرفه زیره کفش زیلان بازدید کردیم و گپ و گفتی را با یاشار آلتونتاش زدیم و از نمایشگاه آیسف و همچنین حضور ایرانیان در نمایشگاه پرسیدیم. یاشار در پاسخ به این پرسش که نمایشگاه امسال را چگونه دیدید، عنوان کرد: در کل نمایشگاه امسال ضعیف‌تر از سال گذشته بود و بازدیدکنندگان کمتری داشت. البته این کاهش بازدیدکنندگان به دو دلیل بود که یکی به عید پاک مسیحی‌ها بازمی‌گردد و دوم به دلیل روز کارگر است که چند کشور این روز را تعطیل می‌کنند.
وی در مورد مدل‌ها و قیمت محصولات جدید زیره زیلان گفت: حدود 300 تا 350 مدل جدید به نمایشگاه آورده‌ایم که امیدوارم مورد توجه قرار گیرند. قیمت‌ها حدود 10 تا 15 درصد افزایش داشته است این افزایش قیمت با توجه به قیمت لیر ترکیه است و اگر دلار ایران به 15 هزار تومان هم برسد این قیمت‌ها ثابت خواهد ماند اما اگر دلار به بالای 15 هزار تومان برسد افزایش قیمت دیگری نیز در ایران خواهیم داشت.
مدیر شرکت زیلان ترکیه در ایران افزود: استقبال ایرانی‌ها از نمایشگاه خوب است البته تعداد بازدیدکنندگان ایرانی نسبت به دوره‌های قبل کاهش پیدا کره است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید