زنان شیک پوش فرانسوی کفش های پاشنه بلند نمی پوشند

0
431
زنان شیک پوش فرانسوی کفش های پاشنه بلند نمی پوشند

چیزهایی که در پایتخت مد جهان “پاریس” دیگر از مد افتاده است، شامل کفش های پاشنه بلند و یا طرح های پلنگی است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از برنا، در همه زمان ها، زنان فرانسوی معیار سبک و ظرافت محسوب می شدند. این بار تصمیم گرفتیم درباره چیزهایی صحبت کنیم که در پاریس دیگر مد نیست.

1. پاشنه های بلند ناراحت کننده

این بدان معنا نیست که کفش های پاشنه بلند در فرانسه پوشیده نمی شود، فقط زنان محلی مدل هایی را انتخاب می کنند که در آن راحت باشد. زنان فرانسوی به دلیل راه رفتن با کفش راحت مشهور هستند، آنها می توانند کفش های کتانی نرم یا کفش راحتی و کفش هایی با پاشنه های متوسط بپوشند. تنها در جلسات بسیار رسمی یا مهمونی کفش پاشنه بلند می پوشند.

 2. چاپ های پر زرق و برق مانند لباس های پلنگی

شما هرگز یک مد لباس فرانسوی را نخواهید دید که از سر تا پا پلنگ بپوشد. در فرانسه آنها چاپ و لباس های زرق و برق را دوست دارند، فقط در صورتی که با ظرافت ان را طراحی کرده باشند. زنان فرانسوی چیزهای تک رنگ یا تزئین شده با چاپ کمی محدود تر مانند ،نقوش گل را ترجیح می دهند.

زنان فرانسوی برای نشان دادن علنی جنسیت خود، لباس های باز را ضروری نمی دانند: سلاح اصلی آنها کاریزما و اعتماد به نفس است. زنان فرانسوی مد را دوست دارند کمی رمز و راز را در لباس های خود باقی می گذارند، زیرا این بسیار جالب تر است. حتی در کت و شلوارهای ساده یا شلوار جین آبی ساده با یک تی شرت راه راه برای انها کافی است.

3 – زنان فرانسوی سعی نمی کنند با لوازم جانبی یا وسایل تزئینی توجه دیگران را به خود جلب کنند

 بسیاری حتی مطمئن هستند که وفور جواهرات تصویر شخص را بر هم می زند، بنابراین به مقدار کمی بسنده می کنند.

4 – زنان فرانسوی لباس ورزشی در خیابان نمی پوشند

بعید است شما یک زن فرانسوی را پیدا کنید که با شلوار چسبان یا شلوار عرق گیر ورزشی در شهر گشت و گذار کند. آنها فقط در سالن بدنسازی لباس ورزشی می پوشند و برای پیاده روی لباس های معمولی را انتخاب می کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید