زمان آن رسیده که نیکلاس را گسترش بدهیم

0
418
زمان آن رسیده که نیکلاس را گسترش بدهیم

کفش نیکلاس یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید کفش به شمار می‌رود. دستگاه‌هایی که در خط تولید کارخانه کفش نیکلاس استفاده می‌شود، از جدیدترین دستگاه‌های ایتالیا هستند، زیرا کیفیت محصول جزو اولویت‌های جعفر آهنین‌جان مدیر کارخانه کفش نیکلاس است. این برند مطرح قصد دارد نمایندگی‌های خود را گسترش دهد.

تولیدی با کلاس جهانی
جعفر آهنین‌جان صاحب برند کفش نیکلاس در گفت و گو با مجله اخبار چرم و کفش عنوان کرد: در زمینه تولید کفش ما برندهای جهانی را مد نظر قرار دادیم و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا محصولی با کلاس جهانی تولید کنیم. بنابراین در زمینه فنی و فوق تخصصی بابت قالب و کفش قصد داریم به سمت و سویی پیش برویم که مشتری‌های ما راضی باشند. وی در ادامه تاکید کرد: تنها فروش برای ما مهم نیست، بلکه مهم این است که مشتری‌های ما همواره از کار ما راضی باشند.
آهنین‌جان در پاسخ به این پرسش که چگونه به فکر ایجاد نمایندگی افتادید، عنوان کرد: ما در این چند سال زیرساخت‌های خود را ایجاد کردیم و امروز زمان آن رسیده که نیکلاس را گسترش بدهیم.
وی ادامه داد: ما در برند خود نهایت دقت را به کار می‌گیریم. دنباله‌رو برندهای مطرح در دنیا هستیم و از الگوهای موفق نمونه‌برداری کرده‌ایم.

برندسازی یک فرآیند است
دکتر کامران صحت نیز ۵ سال است که با مجموعه نیکلاس همکاری دارد. وی‌ در پاسخ به این پرسش که آیا این ظرفیت را در مجموعه نیکلاس می‌بینید که خود را گسترش بدهد، عنوان کرد: هر مجموعه‌ای اگر بخواهد رشد کند، باید دنباله‌رو بازاری باشد که به سمت علمی شدن پیش می‌رود. شاید اگر بیست سال پیش کسی یک فروشگاه کفش راه‌اندازی می‌کرد فروش او تضمین شده بود، اما هم‌اکنون این گونه نیست.
مسائل مختلفی در نظر گرفته می‌شود برای نمونه اینکه مکان فروشگاه در چه جایی قرار داشته باشد و از کجاها کفش بیاورد، بسیار اهمیت دارد. یا اینکه مجموعه‌ای که از آنجا کفش می‌آوریم، چه حمایت‌هایی از ما به عمل می‌آورد، مهم است. این عوامل سبب می‌شود که کسب و کار ما گسترش پیدا کند.
صحت در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط بازار تغییر کرده است. امروز مشتری بیش از هر چیزی به دنبال مرغوبیت کالاست و برندسازی یک فرآیند است. نمی‌توان ادعا کرد هم‌اکنون ما برند شده‌ایم و پس از آن دیگر باید کار را رها کنیم. ما در نیکلاس روی جزئیات کار می‌کنیم همان‌گونه که تمام مجموعه‌های موفق تاکیدشان در جزئیات است. من نیز ۵ سال است در کنار مجموعه به عنوان یک تیم کار می‌کنم.
صحت در ادامه عنوان کرد: ما هیچ گاه دچار بحران نمی‌شویم، زیرا برنامه‌ریزی داریم. بدون شک با این برنامه ریزی به اهداف خود دست پیدا خواهیم کرد.

تسهیلاتی برای پنج متقاضی اول
همچنین آرزو میرزایی مسئول نمایندگی شرکت نیکلاس عنوان کرد: ما تسهیلاتی برای پنج متقاضی نمایندگی اول داریم. کسانی که شرایط خوبی داشته و تمایل دارند با ما همکاری کنند می‌توانند به ما پیام بدهند. راه‌های ارتباطی ما ۰۹۲۰ نیکلاس است که از این طریق می‌توانند با ما تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید