رشد 53 درصدی فروش اینترنتی آدیداس

0
528
رشد 53 درصدی فروش اینترنتی آدیداس

برند لباس ورزشی آدیداس آلمان آمار مربوط به سال مالی 2020 خود را منتشر کرد. بر اساس آمار منتشره در آمد این برند ورزشی در سال مالی 2020 بیش از 19 میلیارد یورو بوده است که در مقایسه با سال 2019 با کاهش 16 درصدی مواجه شده است اما فروش اینترنتی آدیداس با 53 درصد رشد به 4 میلیارد یورو رسید.

به گزارش «اخبار صنعت چرم و کفش» در پی شیوع کرونا و تعطیلی فروشگاه‌ها در اروپا، میزان فروش برند آدیداس در اروپا بیش از 6 درصد کاهش یافت این در حالی است که فروش آدیداس در آمریکای شمالی و آسیا به ترتیب 2.2 و 1.4 درصد رشد داشته است. همچنین فروش اینترنتی آدیداس با 53 درصد رشد به 4 میلیارد یورو رسید.

بیشتر بخوانید: بزرگ‌ترین قراردادهای کفش در تاریخ فوتبال

«کسپر رورستد» مدیر عامل شرکت آدیداس تاکید کرد: در سال 2021 استراتژی جدیدی را در پیش گرفته که بر اساس آن فروش البسه میانسالان و سالمندان افزایش چشمگیری خواهد داشت. وی با اشاره به چشم‌انداز فعالیت آدیداس در سال 2021 اعلام کرد: در سال جاری فروشگاه‌های جدیدی در سراسر جهان افتتاح خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود درآمد آدیداس در تمام بخش‌ها و در بازارهای بزرگی مانند بازار آسیا و چین افزایش یابد. در بازار آمریکای لاتین نیز پیش‌بینی شده که فروش محصولات آدیداس 20 تا 30 درصد رشد داشته باشد

منبع: internationalleathermaker

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید