«دکتر مارتنز» قوی‌تر می‌شود

0
395
«دکتر مارتنز» قوی‌تر می‌شود

گزارش‌های مالی از میزان فروش برند بریتانیایی «دکتر مارتنز» نشان می‌دهد که این برند در بخش تجارت الکترونیک قوی‌تر عمل کرده‌ است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش،‌ درآمد گروه تولیدی کفش دکتر مارتنز در سال مالی ۲۰۲۱ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

ویلسون، مدیرعامل دکتر ماتنز می‌گوید: دکتر مارتنز شاهد بهبود بخش خرده فروشی خود بود در حالی که تجارت الکترونیک این برند در مقایسه با فروش حضوری، بسیار بیشتر بوده، علاوه بر این که عملکرد عمده‌فروشی نیز رشد خوبی را ثبت کرده است.

او گفته است: من از عملکرد شرکت در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۱ بسیار خوشحالم. ما در سال گذشته به رشد مستمر تجارت الکترونیک در برابر نرخ رشد سه رقمی دست یافتیم و بازگشایی فروشگاه‌ها باعث بهبود وضعیت خرده فروشی در این دوره شد.

بر اساس آمار ارائه شده، در سه ماهه اول سال مالی جاری، همه فروشگاه‌های دکتر مارتنز در ایالات متحده باز بودند، در حالی که فروشگاه‌های انگلستان از اواسط آوریل بازگشایی شد و فروشگاه‌های قاره اروپا به طور پیوسته تا ماه‌های می و ژوئن بازگشایی شدند.

طبق اعلام، عملکرد دو ساله مطابق انتظار یا بیشتر از حد انتظار بوده. بر این اساس درآمد خرده فروشی در کل سه ماهه سال ۲۰۲۱ معادل ۶ درصد  و درآمد تجارت الکترونیک  معادل ۱۱ درصد رشد داشته است

«دکتر مارتنز» یک برند کفش و لباس بریتانیایی است که دفتر مرکزی آن در ولستون انگلستان است. این برند به واسطه نوع و مدل کفش‌های تولیدی خود مشهور است.

منبع: worldfootwear

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید