دعوت برای بازدید از نمایشگاه گاردا

0
418
نمایشگاه‌های اکسپو ریوا شو و گاردابگز

تحولات وضعیت همه‌گیری کرونا در ایتالیا و راه افتادن گذرنامه سبز تکمیلی/ گذرنامه سبز مافوق(اجباری برای ورود به تمام نمایشگاه‌های بازرگانی) دلهره زیادی در بهره‌برداران صنعت پایپوش و کالاهای چرمی به پا کرده است.

روبرتو پلگرینی
رییس گروه ریوا دل گاردا برگزارکننده نمایشگاه‌های اکسپو ریوا شو و گاردابگز


بدین وسیله در کمال مسرت اعلام می‌کنم که نود و ششمین نمایشگاه اکسپو ریوا شو و هفتمین دوره گاردابگز طبق برنامه از ۱۵ تا ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ در مرکز نمایشگاهی ریوا دل گاردا برگزار می‌شود.
برای ما بیش از هر چیز تأمین سلامت شما از طریق شیوه‌نامه ساختارمند و شرکتی ایمنی و مدیریت فوری رفت و آمدها و گردهمایی‌ها است.
همچنین خیلی دلگرم‌کننده است که اکنون مطلوب‌ترین درصد تزریق واکسن به مردم از آن ایتالیا(۸۱.۷ درصد) و سایر کشورهای باسابقه در نمایشگاه‌های اکسپو ریوا شو و گاردابگز است.
با توجه به روند صعودی کسب و کار و واردات حضور در رویدادهای راهبردی شرکت به شرکت مثل نمایشگاه‌های اکسپو ریوا شو و گاردابگز بیش از هر زمانی اهمیت اساسی یافته است. ضمن ارایه گزارش مختصری در مورد نمایشگاه ما امیدواریم چند روز دیگر شما را دیدار کنیم.
• بیش از ۵۲۰ شرکت‌کننده قطعی
• حضور ۳۲ نماینده کشوری( از جمله ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، پرتغال و هندوستان)
• دو برابر شدن میزان ثبت‌نام خریداران نسبت به تابستان ۲۰۲۱( از جمله ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسپانیا و بلژیک)
• حضور نمایندگان تولیدکنندگان چینی به لطف راهکار خدمات ترکیبی به صورت ارایه نمونه‌ها در ریوا دل گاردا و مذاکرات تجاری از راه دور
• امکان شرکت حضوری یا مجازی به لطف برنامه پیوند دیجیتالی


به امید دیدار شما در نمایشگاه و صمیمانه‌ترین آرزوها برای سال نو همراه با شادی
روبرتو پلگرینی
رییس گروه ریوا دل گاردا برگزارکننده نمایشگاه‌های اکسپو ریوا شو و گاردابگز

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید