درخت‌کاری آسوماک در ماداگاسکار

0
1400
درختکاری- جنگل‌کاری

آسوماک

آسوماک (انجمن ملی فناوری‌سازان) با کاشتن ۵۰۰ اصله درخت در پی اجرای یک طرح جنگل‌کاری در ماداگاسکار است و این کار را با همکاری تارنمای تریدام انجام می‌دهد که خدمات درخت‌کاری از دور ارایه می‌دهد و از دور می‌توان بر رشد و نمو درخت هم نظارت کرد.
گابریلا مارچونی بوکا رئیس آسوماک می‌گوید: این فعالیتی عینی، شفاف و جذاب در راستای تعهد آسوماک به پایداری زیست‌محیطی است. ما دوست داریم برای تقویت محیط زیست فعال باشیم چون می‌دانیم که ماشین‌افزارهای ما در مراحل مختلف تولید کربن‌دی‌اکسید تولید می‌کنند. به همین دلیل است که کوشش می‌کنیم ماشین‌افزارهای جدیدی تولید کنیم که در کاهش کربن دی‌اکسید موثرتر باشند.
پایدارسازی زیست‌محیطی فرایندهای تولید با آمیزه‌ای متعادل از مواد خام پایدار، مواد شیمیایی پایدار و ماشین‌افزارهای ابتکاری و جدید پایدار به دست می‌آید. هدف از این طرح ایجاد دگرگونی‌های مثبت زیست‌محیطی مثل جذب مجدد کربن دی‌اکسید، احیای جنگل‌ها، حفاظت از تنوع زیست‌محیطی، مقابله با فرسایش خاک و جنگل‌زدایی است و به برای اجتماعاتی هم که در محل‌های انتخابی زندگی می‌کنند اثرات مثبتی دارد.
گابریلا مارچونی بوکا همچنین می‌گوید آسوماک همواره به پایداری زیست‌محیطی پایبند بوده است و اهداف توسعه پایدار سازمان ملل را با تعیین ۱۵ هدف کاربری پایدار زیست‌بوم خشکی دنبال می‌کرده است.
انتخاب‌های ما در بهکرد فرایند تولید خلاصه نمی‌شود بلکه در ابتکارهای وسیع‌تر معطوف به حفاظت از سیاره زمین هم مشارکت فعال داریم.
به همین خاطر از صمیم قلب با تریدام همکاری می‌کنیم چون با درخت‌کاری می‌توان کربن‌دی‌اکسید را جذب کرد و به کل سیاره زمین کمک کرد. درخت‌ها را تک به تک می‌کارند، از آن‌ها عکس می‌گیرند، موقعیت جغرافیایی‌شان را تعیین می‌کنند و در وبگاه آسوماک قابل مشاهده
هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید