حضور پرقدرت صنعت چرم زیمبابوه در نمایشگاه جولای

0
336
حضور پرقدرت صنعت چرم زیمبابوه در نمایشگاه جولایحضور پرقدرت صنعت چرم زیمبابوه در نمایشگاه جولایحضور پرقدرت صنعت چرم زیمبابوه در نمایشگاه جولایحضور پرقدرت صنعت چرم زیمبابوه در نمایشگاه جولایحضور پرقدرت صنعت چرم زیمبابوه در نمایشگاه جولای

فعالان بخش چرم در زیمبابوه اعلام کرده‌اند که در نمایشگاه بین‌المللی تجارت زیمبابوه که در ماه جولای برگزار می‌شود، حضوری پرقدرت خواهند داشت.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، فعالان بخش چرم در کشور زیمبابوه در انتظار برپایی نمایشگاه بین‌المللی تجارت زیمبابوه(ZITF) هستند تا در جهت بهبود استانداردهای کیفی محصولات چرمی و افزایش صادرات، محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.

جمهوری زیمبابوه کشوری محصور در خشکی و در جنوب قاره آفریقا قرار دارد. شهر «بولاوایو» دومین  شهر بزرگ زیمبابوه و مرکز صنعت چرم در این کشور است.

نمایشگاه بین‌المللی تجارت زیمبابوه (ZITF) یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری بین منطقه‌ای در جنوب صحرای آفریقاست که هر ساله با برگزاری نمایشگاه قطب تجاری مهمی برای کشورهای منطقه محسوب می‌شود.

در سال‌های گذشته و تا پیش از شیوع کرونا، بخش چرم شهر بولاوایو، نیاز بازارهای منطقه و کشورهایی مانند نامیبیا، زامبیا و آنگولا را از طریق شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تجارت زیمبابوه و شرکت در نمایشگاه صنعتی-کشاورزی نامیبیا تامین می‌کرد.

با شیوع کرونا، محدودیت‌هایی در روند فعالیت بخش چرم بولاوایو ایجاد شد. با این حال دبیر خوشه چرمی بولاوایو اعلام کرده است که این بخش در تلاش است تا با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تجارت زیمبابوه علاوه بر بهبود استانداردهای کیفیت محصولات چرمی، بار دیگر بازار منطقه را به دست گیرد.

وی اظهار امیدواری کرده است که امسال شرکت‌کنندگان در نمایشگاه زیمبابوه بتوانند در شرایط کامل ایده‌آل محصولات خود را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه بین‌المللی تجارت زیمبابوه (ZITF) از ۲۰ تا ۲۳ جولای سال جاری میلادی (۲۹ مرداد تا یکم شهریور ماه) در زیمبابوه برگزار می‌شود. تاکنون کشورهای آفریقای جنوبی، تانزانیا، نامیبیا، آنگولا، بلاروس، بوتسوانا، اندونزی، ژاپن، مالاوی، موزامبیک و نیجریه برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع: leathermag

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید