حالا وقت تاختن است

0
304
افشین شادی مهر

سرمقاله

سلام بر خوانندگان عزیز مجله
ماه بسیار شلوغی را پشت سر گذاشتیم. نمایشگاه شابز (ایران مال) و بعد بلافاصله نمایشگاه بسیار خوب و پرمحتوای صنعت کفش استان قم، پس از آن نمایشگاه چرم هند (چنای) و بعد از آن نمایشگاه کفش هیدج زنجان و اکنون هم نمایشگاه سیماک و تنینگ تک ایتالیا (میلان) را پیش رو داریم.
من و تیم مجله اخبار صنعت چرم وکفش که به تک تکشان خدا قوت می‌گویم، با وجود خستگی توانستیم در تمام نمایشگاه‌ها حضوری چشمگیر داشته باشیم و فصلی دیگر از نمایشگاه‌ها را پشت سر بگذاریم و مدرکی به مدارک دیگر نمایشگاه‌هایمان اضافه کنیم که آن را هم به شما عزیزان تقدیم می‌کنیم.
هزاران کیلومتر راه رفتیم و سفر کردیم تا بتوانیم خود را جزء اولین مجلات تخصصی در ایران و هشت مجله دنیا در زمینه کیف، کفش و چرم قرار دهیم.
امروز علیرغم شرایط تورم و سختی‌های تولید، زمان خوبی برای برندها است و به قول دوستی کسانی که تا امروز اسب خود را زین کرده‌اند حال وقت تاختن است. ما نیز در کنار دیگر برندها در حال تاخت هستیم تا بتوانیم سهمی از صادرات کفش در جهان را داشته باشیم و به مدیران دولتی نشان دهیم که سود صادرات دو جفت کفش برابر سود یک بشکه نفت خام است تا نظر بیشتری به صنعت ما داشته باشند. امیدواریم برندهای عزیز کشور نیز بتوانند برای جمعیت 400 میلیونی خودمان و کشورهای همسایه محصولات را تامین کنند و ارزآوری به کشور داشته باشند.
البته هنوز هم کسانی در صنعت هستند که نیازمند میز و مسند هستند و گویی این میزها به آنها قدرت می‌دهد اما آنها هم به زودی متوجه خواهند شد که آن چیزی که می‌ماند برند و نام نیک است. شاید شما هم بشناسید کسانی را که میزهای بزرگی را اشغال کردند ولی دیگر نیستند و اگر هم در جمع ظاهر شوند جز شرمساری برایشان باقی نمانده است. از طرفی دیگر هستند صاحبان برندهایی که با وجود مصادره اموال ولی نامشان به نیکی یاد می‌شود و عکسشان روی میز خیلی از صاحبان صنعت است.
در پایان از تمام عزیزانی که ما را در فضای مجازی دنبال می‌کنند بسیار سپاسگزارم و خواهش می‌کنم برایمان پیام بگذارید و ما را نقد کنید تا بتوانیم بهتر در مسیرمان گام برداریم.

شاد و پيروز باشيد با ايده‌ها و انرژي مثبت
افشين شادي‌مهر

مدیر مسئول ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید