جایگاهی برای معرفی بهترین دستاوردهای صنعت چرم و کفش

0
349
جایگاهی برای معرفی بهترین دستاوردهای صنعت چرم و کفش

گسترش روزافزون تکنولوژی‌های نوین سبب شد تا مخاطبان روزنامه‌ها و مجلات تخصصی کوچ اجباری به سمت سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. آمار کاربران اینترنت در سال ۲۰۲۰ آمار جالبی است که دیدی عمیق از وسعت ارتباطات آنلاین و نفوذ اینترنت در زندگی روزمره به دست ما می‌دهد.
در سال 2020 تعداد ۴.۷۹ میلیارد نفر در سرتاسر جهان از اینترنت استفاده کردند. همچنین آماری که خبرگزاری ایرنا در آبان ماه 1400 منتشر کرده نشان می‌دهد ضریب نفوذ اینترنت در کشور از ۱۰۶ درصد عبور کرده است.
در دنیای امروز بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای اینکه بخواهند زمان خود را در ترافیک‌های خیابان هدر دهند در منزل یا محل کار خود بمانند و نیازهای خود را از طریق سایت‌ها انجام دهند.
این دسته از افراد اولین جایی که برای رفع نیاز خود به دنبال آن می‌گردند وب‌سایت‌هایی است که می‌توانند با سرچ در گوگل به آنها دسترسی پیدا کنند.
بنابراین اگر وب سایتی دارید که دارای سئو موفقی بوده و توانسته رتبه و جایگاه مناسبی در صفحات نخست گوگل داشته باشد بدون شک می تواند این دسته از افراد را جذب نماید و باعث شود که ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کند و حتی ممکن است برخی از آنها را به مشتریان دائمی و وفادار وب سایت خود تبدیل کنید.
مجله اخبارصنعت چرم و کفش نیز همانند بسیاری از کسب و کارها به دنبال این موضوع بود که مجله را همگام با نسخه چاپی به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. در گام اول در سال 1398تلاش کرد با راه‌اندازی سایت اخبار صنعت و چرم و کفش(www.akhbarsanat.com) و کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی مثل کانال تلگرام و پیچ اینستاگرام گام در این مسیر تازه بگذارد. با گذشت 2 سال از شروع سایت اخبار صنعت چرم و کفش به جرات می‌توان گفت که جایگاهی مناسب و بسیار امیدوارکننده در بین سایت‌های تخصصی صنعت چرم و کفش کسب کرده است.
سایت اخبار صنعت به دنبال دسترسی روزانه و آسان مخاطبان به اخبار و اتفاقات در صنعت چرم و کفش است. مخاطبان هم مثل ما خود را با این تغییرات هماهنگ کردند و در دقایق اولیه درج اخبار و مطالب بر روی سایت با مطالعه و ثبت دیدگاه ما را تشویق به پوشش بهتر رویدادها و اخبار به صورت آنلاین کرده‌اند.
علاوه بر بازخوردهایی که از طرف مخاطبان شاهد بودیم نتایج و آمار مطلوب جستجو شده در صفحات اولیه گوگل نیز موید موفقیت و چشم‌انداز خوب سایت اخبار صنعت چرم و کفش است.
از این به بعد مخاطبان مجله می‌توانند گزارش‌ها و خبرها را قبل از چاپ مجله به صورت آنلاین در سایت اخبار صنعت چرم و کفش مطالعه کنند. علاوه بر این جایگاه‌هایی ویژه برای درج تبلیغات بنری یا رپرتاژ آگهی در سایت در نظر گرفته شده است که شرکت‌ها متناسب با سیاست‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی خود می‌توانند از پکیج‌های پیشنهادی اخبار صنعت استفاده کنند.
تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان صنعت چرم و کفش برای حضور در این جایگاه‌ها با بخش بازرگانی اخبار صنعت چرم و کفش تماس بگیرند. این جایگاه‌های تبلیغات بصری و کلیکی است که می‌تواند در تقویت فروشگاه‌های آنلاین شرکت‌ها کمک شایانی داشته باشد.
بخش تولید محتوای دیجیتال یکی دیگر از بخش‌های است که در سایت اخبار صنعت چرم و کفش فعالیت می‌کند. خبرنگاران و محتوانویسان با در نظر گرفتن نیاز سفارش‌دهندگان محتواهای سئو شده جهت کسب کلیک بیشتر و جستجوهای بهتر در اینترنت می‌نویسند تا سفارش‌دهنده علاوه بر تبلیغات بنری، تبلیغات محتوایی شامل محتوای متنی، تصویری و ویدیویی را نیز تجربه کند و با تولید این محتوا ردپایی مناسب از برند خود و کسب و کارشان در اینترنت داشته باشند.
تمامی فعالیت های سایت اخبار صنعت چرم و کفش در راستای کمک به معرفی بهتر دستاوردهای صنعت معظم چرم و کفش با استفاده از نگرش های نوین است.

بهروز مجیدی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید