ریشه کن کردن بیکاری مهم ترین ثمره تولید کفش در هیدج

0
417
کفش هیدج-اشتغال

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه کن کردن بیکاری، مهم ترین ثمره تولید کفش در هیدج است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (۱۴ تیر) در حاشیه بازدید از سایت تولید کفش هیدج، پدیده صنعت این شهر را، یک پدیده اقتصادی خودجوش مردمی موفق در این شهر معرفی کرد و افزود: تولید کفش در هیدج مصداق بارز اقتصاد مقاومتی، که مورد مطالبه جدی و دغدغه مقام معظم رهبری نیز به شمار می رود است.

وی با بیان این که باید نگاه ویژه به صنعت کفش در هیدج معطوف شود، ادامه داد: هیدج یکی از قطب های اصلی تولید کفش در کشور به شمار می رود؛ لذا برای توسعه این صنعت که از اشتغال زایی بالایی نیز برخوردار است و سبب اقتصادی پویا خواهد شد، از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

صنعت کفش هیدج

این مسئول با اشاره به اشتغال اکثر مردم هیدج در واحدهای تولیدی کفش، ادامه داد: ثمره این صنعت خودجوش مردمی، ریشه کن شدن معضل بیکاری و به صفر رسیدن آمار آن در شهر است.

وی با اشاره به تاثیر صنعت کفش هیدج در اشتغال شهرهای همجوار، افزود: رشد این صنعت در هیدج سبب شده امروز حتی از شهرهای دیگر هم برای اشتغال به هیدج مراجعه می کنند.

حجت الاسلام شجاعی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، یادآور شد: حمایت از تولید و تولیدکنندگان قطعا از کلیدهای اصلی تحقق جهش تولید در کشور است.

در این جلسه تولیدکنندگان دغدغه ها، مشکلات و مطالبات اصلی خود را با نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه و همچنین مسئولان حاضر در میان گذاشتند که از جمله این مشکلات و مطالبات می توان به مشکلات آموزشی در صنعت کفش، آسفالت، جدول کشی و روشنایی سایت و همچنین درخواست طرحی حمایتی از مشاغل خانگی کوچک آسیب دیده ناشی از شرایط اقتصادی بعد از شیوع بیماری کرونا، اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید