«هانکوک» با تایر فرسوده کفش تولید می کند

0
423
«هانکوک» با تایر فرسوده کفش تولید می کند

هانکوک آغاز همکاری خود با برند تولید کفش Yase را جشن گرفت.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از اخبار خودرو، هانکوک آغاز همکاری خود با برند تولید کفش Yase را جشن گرفت. این برند عمدتا اقدام به تولید محصولات سازگار با محیط‌زیست می‌کند و حالا با همکاری تایرساز کره‌ای قصد دارد از تایرهای بازیافتی برای تولید محصولاتش استفاده کند تا هردو شرکت بخشی از تعهدات خود برای تبدیل جهان به مکانی‌ سبزتر را انجام دهند.

 Yase یک برند کفش چرمی بوده که مقر آن در کره است و در سال 2013 راه‌اندازی شد. هانکوک‌تایر و «یاسه» با تعهد به مواد پایدار و حفاظت از محیط‌زیست، پروژه «صفر- همه‌چیز را کنار بگذارید» (ZERO – Leave anywhere) را آغاز کردند. از آنجاکه پایداری یک ارزش اصلی و دستور کار کلیدی برای هانکوک است.

این شرکت موضوع بازیافت تایر را به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی هر سال در نظر گرفته است. هانکوک با اشاره به اینکه ماده خام اصلی زیره کفش، لاستیک است، با درک نیازهای یاسه با این شرکت که دیدگاه یکسانی در کاهش اثرات زیست‌محیطی دارد، همکاری کرد. هانکوک این کفش‌ها را به‌عنوان کالای مصرفی برگزیده و یادآوری کرده است تایر و کفش دارای ویژگی‌های مشترکی هستند که نقش مهمی در حمل‌ونقل و لمس زمین به صورت روزانه دارند. آنها همچنین با دوام و پایداری از مردم در برابر خطرات احتمالی در جاده محافظت می‌کنند. این همکاری بین‌صنعتی معنای دیگری را نیز اضافه می‌کند که یک جفت کفش ضروری است و مردم به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند. نه‌تنها خود کفش، بلکه بسته‌بندی آن نیز با ابتکار براساس پایداری‌سازی طراحی شده است. جعبه کفش، برچسب‌ها و جزوات داخل آن تماما از مواد صد درصد نیشکری ساخته شده است.

هانکوک انتظار دارد این انتخاب فرصت خوبی به مشتریانی که این کفش‌ها را تحویل می‌گیرند و از آنها استفاده می‌کنند و نسبت به محیط زیست آگاه هستند، ارائه دهد. هانکوک براساس شعار خود «نوآوری در آینده » سعی دارد در مرز آن قرار داشته باشد. هدف این شرکت تحقق بخشیدن به آینده‌ای است که مشتریان تصور می‌کنند؛ این اتفاق از طریق پیشرفت‌های تکنولوژیکی و سرمایه‌گذاری‌های تحقیق و توسعه‌ای انجام خواهد شد که از پیشرفت‌های آن پشتیبانی می‌کند. این اولین‌بار نیست که هانکوک کفش‌هایی را از طریق همکاری بین‌صنعتی ارائه می‌کند. در سال 2015 نیز با Vibram یک شرکت زیره‌های ممتاز، برای ایجاد تایرهای مفهومی و همچنین کفش‌هایی همکاری کرد که به خاطر روح چالش‌برانگیز و DNA نوآورانه‌اش مشهور شد.

جیمی کوون، معاون آزمایشگاه‌های هانکوک تایر گفت: «خوشحالیم که همکاری‌ را اعلام می‌کنیم که منجر به نوآوری پیشرونده متقابل برای هر دو شرکت می‌شود. این هیجان‌انگیز است که می‌توانیم به مشتریان کمک کنیم کفشی را انتخاب کنند که در تبدیل جهان به مکانی سبزتر نقش داشته باشد. همچنین دیدن تایر‌هایی که به پایان عمر خود رسیده‌اند، و تبدیل آنها به زیره‌های کفش باعث می‌شود تا مردم با راحتی زیادی همچون خودروهای مجهز به هانکوک به جایی که می‌خواهند قدم بگذارند. کفش‌های ساخته‌شده از تایرهای قدیمی ما نه‌تنها تاثیر اجتماعی مثبتی خواهند داشت، بلکه از آنجاکه تایرهای ما با مواد با‌کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته ساخته شده‌اند، مقاوم و مستحکم خواهند بود.»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید