تولید دمپایی با الیاف نارگیل و رایحه وانیل

0
455
تولید دمپایی با الیاف نارگیل و رایحه وانیل

یک شرکت تولیدکننده کفش در پرتغال به تازگی و با هدف حفظ محیط زیست نوعی دمپایی با الیاف نارگیل و رایحه وانیل تولید کرده است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، «طبیعت را احساس کن» (Feel the Nature) نام محصول جدیدی است که توسط یک شرکت تولیدکفش در پرتغال راه اندازی شده است.

این شرکت پرتغالی با مدیریت ماریو مارکز، به تازگی نوعی دمپایی تولید کرده است که جنس آن از الیاف نارگیل و با رایحه وانیل است. این مدل دمپایی در ۲۰ طرح و رنگ مختلف تولید شده است.

ماکز در مورد تولید این مدل دمپایی می‌گوید: این دمپایی با الهام از طبیعت و برای پاسخگویی به نیاز مشتریانی تولید شده که همیشه به دنبال پایپوش‌های سازگار با طبیعت و در عین حال مد روز هستند.

بنابراین به جای پلاستیک‌های معمول که در ساخت دمپایی استفاده می‌شود، این دمپایی‌ها ۱۰۰ درصد  از مواد اولیه تجدیدپذیر با سطح بالایی از تجزیه بیولوژیکی تهیه می‌شوند که از روغن‌های گیاهی غیر نفتی در ترکیب آن استفاده شده است.

مدیرعامل این برند پرتغالی می گوید: با تولید این نوع دمپایی، اطمینان حاصل می‌کنیم که وقتی روی کره زمین قدم می‌گذاریم، مسئولیت خود را نسبت به حفظ و نگهداری آن انجام داده‌ایم.

منبع: worldfootwear

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید