توليد براي 80ميليون نفر نه! 600 ميليون نفر

0
506
افشین شادی مهر- مجله اخبار صنعت چرم و کفش

سلام بر عزيزاني که ما را دوست دارند و فعاليتهاي ما را دنبال ميکنند. شهريور ماه است و به پايان تابستان عزيز نزديک ميشويم. پاييز آغاز خواهد شد. من از کودکي برخلاف خيليها پاييز را دوست نداشتم ولي اين فصل هميشه برايم برکت و رشد داشته است.

وقتي در تنهايي خودم غوطهور ميشوم هم از دوستان و هم از دشمنانم انرژي ميگيرم. دشمنانم هم براي من برکت هستند چون اگر آنها نبودند اين همه انگيزه براي کار نداشتم. به آن عزيزان يعني کساني که ما را دوست ندارند هم سلام و خداقوت ميگويم.

ما در گفت و گوها معمولا از با هم بودن،  انرژي مثبت و در نهايت از عشق ميگوييم ولي دوست فاضلي دارم که وقتي با او صحبت ميکنم در آخر ميگويد: اين کارها را ميکنيم که چي بشه؟! واقعا سئوال هوشمندانهاي است. اين همه کار براي چه يا به قول دوست من در نهايت که چه بشود؟!

اگر به صورت ماوراءالطبيعه و غير مادي نگاه کنيم متوجه خواهيم شد که هيچ کاري بهتر از خدمت به هم نوع نيست حتي در عالم فيزيک هم به اين نتيجه خواهيم رسيد که بهترين کار حتي در ايجاد درآمد خدمت کردن است.

حال اين سئوال مطرح است که خدمت به چه کسي يا چه چيزي؟ خدمت به هم نوع و در راستاي توليد بهتر کفش، کيف و محصولات چرمي. اگر هر کدام از ما در اين راستا بحث درآمد را کنار بگذاريم و فقط به اين فکر کنيم که بهترين محصول را با بهترين کيفيت توليد کنيم و ارائه دهيم، به صورت حتمي موفق خواهيم بود حتي در درآمد چرا که ثروتمندترين افراد هم شعارشان همين است.

از طرفي بهترين خدمت کردن اول به خود است. پرورش، آموزش و روابط عمومي خود را افزايش دهيم و بعد خانواده، صنعت، کشور و در نهايت به تمام هستي بپردازيم. اگر اين گونه به زندگي نگاه کنيم بسيار موفق خواهيم شد. در پايان براي تکميل مثالي ميزنم. شما اگر براي فروش کفش جهاني يا منطقهاي نگاه کنيد، ما 80 ميليون جمعيت نيستيم، ما 600 ميليون جمعيت داريم که بايد براي اين جمعيت کفش، کيف و محصولات تهيه کنيم. با اين بينش و تفکر بسياري از مشکلات ما حال خواهد شد.

 به اميد فرداهاي بهتر،  شاد و پيروز با ايده هاي مثبت

افشين شادي‌مهر-مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید