توقف فروش اینترنتی «شَنل»

0
411
توقف فروش اینترنتی «شَنل»

برند فرانسوی شَنل در یک سیاست‌گذاری جدید، علاوه بر افزایش قیمت، فروش اینترنتی محصولات خود را متوقف کرده است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، مارک فرانسوی شَنل از اول ژوئن سال جاری، قیمت کیف‌های دستی خود را افزایش داده است. با وجود اینکه این شرکت دلیل افزایش قیمت‌های خود را اعلام نکرده،‌ اما به نظر می‌رسد، این موضوع در همه بازارها وجود دارد.

کارشناسان صنعت مد می‌گویند که این افزایش قیمت، به رونق بازار محصولات دست دوم شنل منجر می‌شود. از طرف دیگر، بازار فروش مجدد،  تنها جایی است که می‌توان محصولات شَنل را به صورت آنلاین خریداری کرد. حال این سوال مطرح می‌شود که چرا برند بزرگی مانند شنل، فروش آنلاین خود را متوقف کرده است؟

طبق گفته کارشناسان صنعت مد فرانسه،‌ برند شَنل برند لوکسی است که در دو سال گذشته بیشترین افزایش قیمت را در میان سایر برندهای مشهور داشته است. مدیر مالی شرکت شَنل اعلام کرده است که با وجود کاهش ۱۸ درصدی درآمد شَنل در سال ۲۰۲۰، این شرکت رویکرد خود را در مورد توقف فروش آنلاین تغییر نمی‌دهد.وی معتقد است که ماهیت و فلسفه وجودی برندهای بزرگ با فروش آنلاین همخوانی ندارد.

یک تحلیلگر فرانسوی در این مورد گفته است که برند شنل، به واسطه توقف فروش آنلاین از دست داده است اما با محصولاتی که ارائه می‌دهد، همچنان یکی از محبوب‌ترین‌ برندها در بازار است.

منبع: laconceria

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید