برگزاری رویداد ملی استارتاپ صنعت کیف و کفش در قم

0
475
برگزاری رویداد ملی استارتاپ صنعت کیف و کفش در قم

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم با اشاره به برگزاری رویداد ملی شتاب 19 در قم گفت: شرکت‌های فعال در عرصه صنعت کیف و کفش از سراسر ایران برای شرکت در این رویداد ملی استارتاپی صنعت کیف و کفش می‌توانند آثار خود را تا 18 اردیبهشت ماه سال 1400 به مرکز جهاد دانشگاهی قم ارسال کنند.

اخبار صنعت چرم و کفش – محمد رستمی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری رویداد ملی شتاب 19 در قم عنوان کرد: شرکت‌های فعال در عرصه صنعت کیف و کفش از سراسر ایران برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا 18 اردیبهشت ماه سال 1400 به مرکز جهاد دانشگاهی قم ارسال کنند.

وی حفظ ارتباط  حوزه صنعت با دانشگاه را یکی از اهداف برگزاری این استارتاپ دانست و گفت: معمولا حل مشکلات صنایع مختلف با برگزاری استات‌آپ ها تا حدودی قابل رفع است و ظرفیت های مناسبی در بستر آن ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: برندهای برتر کفش چرم زنانه

 سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم اذعان کرد: ایده‌هایی که در استارتاپ‌ها منتخب می‌شوند مورد حمایت قرار می‌گیرند به این صورت که در مرحله نخست با استقرار در مرکز نوآوری به عنوان هسته نوآوری پرورش می‌یابند و تا رسیدن این ایده به محصول حمایت از آن استمرار می‌یابد.

رستمی اضافه کرد: وظیفه مرکز جهاد دانشگاهی رساندن ایده‌ها به تولید است تا جایی که به یک مرکز دانش‌بنیان تبدیل شوند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۷۲ شرکت دانش‌بنیان و ۲۰۰ شرکت فناور در استان قم به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: مربیانی در کنار ایده‌های برتر قرار می‌گیرند و آن‌ها را در راه تکمیل و پیشرفت هدایت کرده و تقویت می‌کنند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم تشریح کرد: کارگاه‌های مختلفی نیز مانند کارگاه هویت بصری، سلامت پا، بازاریابی، تبلیغ و… برای این استارتاپ در نظر گرفته شده که متقاضیان می‌توانند در آن حضور یابند.

رستمی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند ایده‌های خود را در سایت جهاد دانشگاهی قم به آدرس  qom.iastjd.ac.ir بارگذاری کنند.

وی دارا بودن نو‌آوری، شفافیت، توجیه اقتصادی، جذابیت و هیجان انگیزی را شاخص‌های مهم داوری ایده‌ها برشمرد و گفت: فرایند ثبت یک ایده 6 ماه است که مرکز نوآوری آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برای ثبت ایده‌های نوآور به نام افراد اقدام می‌کند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم با بیان اینکه شرکت در این استارتاپ صرفا ویژه دانشجویان و اهالی صنعت نیست افزود: افراد از اقشار مختلف و رده‌های سنی مختلف در صورتی که ایده مناسبی دارند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید