بررسی مشکلات صنعت کفش قم با حضور استاندار

0
801

استاندار قم صبح امروز در بازدید از واحدهای تولید کفش و صنایع وابسته در جریان دغدغه‌ها و مشکلات این صنف قرار گرفت.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، در راستای بررسی مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان و در قالب بازدید های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم، در واحد تولیدی کفش شهپر ممتاز و واحد تولیدی کفش صحرا حضور یافت و از نزدیک با مدیران این شرکت‌ها گفتگو کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها و جلسه،گفت:حداقل هفته‌ای یک روز به واحد‌های تولیدی دارای مشکل مراجعه و مشکلاتشان را بررسی می‌کنیم تا با همراهی مسئولان و صاحبان صنعت، طبق زمان بندی مشخص، موانع پیش روی این واحد‌ها را برطرف کنیم و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگانمان را به حداقل برسانیم.

استاندار همچنین امروز با حضور در محل احداث شهرک تخصصی کفش واقع در محور قدیم قم -کاشان در جریان موانع ساخت این شهرک به خصوص مشکل تغییر کاربری اراضی قرار گرفت.

واحد تولیدی کفش شهپر ممتاز که سال ۶۱ به بهره برداری رسیده، اکنون ظرفیت تولید سالانه ۷ میلیون جفت کفش و دمپایی را دارد و ۲۲۰ نفر را به کار گرفته است.

واحد تولیدی کفش صحرا هم که سال ۸۱ به بهره برداری رسیده، اکنون با ظرفیت تولید ۲ میلیون جفت کفش و دمپایی، زمینه اشتغال ۱۸۰ نفر را فراهم کرده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید