بازدید سرپرست فرمانداری اسلامشهر از سه شرکت تولیدی و صنعتی در بخش چهاردانگه

0
1308

سرپرست فرمانداری اسلامشهر صبح امروز از شرکت های تولید کفش ماهور و محمدی و همچنین شرکت تولید فرآورده های شیمیایی ایران در بخش چهاردانگه بازدید کرد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از روابط عمومی استانداری تهران در حاشیه این بازدیدها که معاونین برنامه ریزی و توسعه و امور فنی و عمرانی فرماندار و روسای اداره صمت و اتاق اصناف نیز حضور داشتند، حسین حبیبی در سخنانی با اشاره به ظرفیت کم نظیر شهرستان در حوزه تولید و صنعت گفت: احصاء مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به رفع آنها علاوه بر حفظ اشتغال موجود شهرستان باعث ایجاد فرصت های شغلی جدید خواهد شد.
وی تصریح کرد: ما مسئولان وظیفه داریم تا به واحدهای تولیدی مراجعه و برای رفع مشکلات آنها پیش قدم شویم و منتظر نمانیم تا مدیر یک واحد تولیدی با مشغله فراوان به دفتر کار ما مراجعه کند تا مشکلش را با ما در میان بگذارد.
سرپرست فرمانداری اسلامشهر ادامه داد: تحریم های اقتصادی این فرصت را ایجاد کرده تا تولیدکنندگان ما علاوه بر افزایش میزان تولید، سطحی کیفی محصولاتشان را نیز ارتقاء دهند و امروز شاهد هستیم کفش های تولید شده در همین واحدهای تولیدی اسلامشهر علاوه و بر عرضه در بازار داخل به برخی کشورهای همسایه نیز صادر می شود.
حبیبی خاطر نشان کرد: عمده موضوعات دو واحد تولید کفش که مورد بازدید قرار گرفت به مواردی از جمله تامین مواد اولیه، تامین سرمایه در گردش و همچنین حمایت دستگاههای خدماتی جهت اجرای طرح های توسعه ای مربوط می شد که حمایت های لازم در چارچوب موازین قانونی انجام خواهد شد.
سرپرست فرمانداری اسلامشهر همچنین با اشاره به اهمیت محصولات شرکت تولید فرآورده های شیمیایی ایران برای بخش کشاورزی کشور گفت: این شرکت از ظرفیت لازم برای تولید ۷۰ درصد سموم مورد استفاده در بخش کشاورزی برخوردار است و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ملزم شد تا پیگیری های لازم جهت رفع مسائل و مشکلات این شرکت از جمله تامین سرمایه در گردش مورد نیاز و برخی موضوعات با تعامل و همکاری ادارات تامین اجتماعی و امور مالیاتی شهرستان، داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید