اهمیت لیست تولیدکنندگان کفش برای عمده فروشی‌ها

0
435
کدام محصولات صنعتی بیشترین افت تولید را داشتند؟

لیست تولیدکنندگان کفش تبریز، تهران و دیگر نقاط کشور در بازار عمده فروشی

ظرفیت بازار صنعت کفش ایران

همانطور که می‌دانید بازار تولید کفش ایرانی چیزی حدود ۲۵۰ الی ۳۵۰ میلیون جفت در سال است و از نظر رتبه‌بندی تولید کفش در جهان، ایران در رتبه دوازدهم تولید کفش در جهان قرار دارد. گفتنی است تولیدکننده‌های کفش ایرانی ظرفیت تولید تا ۶۰۰ الی ۷۰۰ میلیون جفت کفش را نیز در حال حاضر دارا هستند.

افزایش دلار به عنوان تهدید یا فرصت سرمایه‌گذاری در صنعت کفش 

پس می‌توان به راحتی نتیجه گرفت که بازار کفش ایرانی نسبت به صنایع دیگر جایگاه خوبی در بین علاقه‌مندان و مخاطبین ایرانی و دیگر کشورها دارد و با تقویت برندهای کفش، چرم و انواع کیف ایرانی می‌توان آینده درخشانی را برای این صنعت پیش بینی کرد. 

همچنین بنابر آمارهای رسمی و غیر رسمی بالای ۸۰ درصد مواد اولیه و دستگاه ها و تجهیزات تولید کفش در داخل تولید می شوند پس می توان گفت با مدیریت درست این صنعت می توان از نوسان قیمت و دیگر مشکلات موجود در بازار چرم و کفش جلوگیری کرد. 

بنابراین، مخصوصا الان که با بالا رفتن دلار در ایران، محصولات صادراتی ایران برای کشورهای دیگر ارزان و جذاب تر شده است و این فرصت بی نظیری است که نباید راحت از کنار آن رد شد و باید اتحادیه یا اصناف فعال در این حوزه تسهیل گر و کمک کننده برندهای ایرانی برای حضور موفق در بازار های خارجی باشند.

مضاف بر این موارد، با کاهش قدرت خرید مردم و افزایش قیمت دلار، انتظار می رود در آینده نزدیک استقبال از کفش های تولید داخل به بالاترین سطح خود برسد.

میزان رشد صادرات کفش ایرانی در سال جاری

حال بیایید چند تا آمار جالب دیگر را نیز با هم بررسی کنیم تا بتوانیم نتیجه گیری بهتری داشته باشیم. مثلا میزان صادرات کفش ایرانی امسال به میزان ۵۱ درصد نسبت به سال های قبل افزایش یافته است این نشان می دهد که کفش های تولید ایرانی از تقاضای خوبی در کشورهای دیگر برخوردار است و اگر درست معرفی و برندسازی شود می تواند حجم بازار خودش را در بازار جهانی تثبت کرده و بیشتر هم کند.

تبریز قطب صنعت تولید کفش ایران

طبق آمارهایی که وجود دارد تولیدکنندگان کفش تبریز چیزی حدود ۶۰ درصد مصرف کفش کشور را تولید می کنند و همچنین چیزی حدود ۹۰ درصد کفش های چرمی دست دوز ایرانی نیز توسط تولیدکنندگان کفش تبریز انجام می شود. پس تبریز می تواند جای خوبی برای تامین کفش های مورد نیاز تجار، صادرکنندگان و عمده فروشی های شهرهای دیگر کشور باشد.

چرا لیست تولیدکنندگان کفش ایرانی برای عمده فروشی ها و تجار با اهمیت است؟

تا اینجای کار با صنعت رو به رشد و پیشرفت صنعت کفش کشور آشنا شدیم. اما مسئله ای که وجود دارد و خیلی از عمده فروشی ها و تجار با آن دسته پنجه نرم می کنند دسترسی به تعداد زیادی از لیست تولیدکنندگان کفش ایرانی است.

همچنین به نظر می رسد در فروش و بازاریابی نسبت به تولید، سنتی تر عمل می کنند و خیلی با فضای آنلاین و روش های بازاریابی و فروش نوین، خودشان را نتوانسته اند وفق بدهند که در ادامه به این موارد هم اشاره خواهیم کرد و بهترین و آسان ترین راه آنلاین کردن بیزینس عمده فروشی کفش و کیف را نیز باهم بررسی خواهیم کرد.

با یک سرچ ساده در گوگل متوجه می شوید که خیلی از توزیع کنندگان و عمده فروشی ها به صورت مداوم دنبال لیست تولیدکنندگان کفش و دیگر عمده فروشان کفش هستند تا بتوانند با شرایط بهتری از خود تولیدکننده به صورت مستقیم محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند با بتوانند پارتنرهای مختلفی در حوزه های مختلف داشته باشند.

اگر شما هم در گوگل یک سرچی بزنید حتما با لیستی از کلمات زیر به دنبال یافتن لیست تولیدکنندگان کفش در تهران یا دیگر بخش های کشور خواهید بود. در زیر لیست کلماتی که عمده فروشی ها و تجار سطح کشور دنبال پیدا کردن تولیدکننده های کفش ایرانی هستند را باهم میبینیم.

جستجوی لیست تولیدکنندگان کفش

  • لیست تولیدکنندگان کفش ایرانی
  • تولیدکنندگان کفش در تهران
  • لیست تولیدی های کفش تبریز
  • لیست تولیدکنندگان کفش تهران
  • لیست تولیدکنندگان کفش تبریز
  • بانک اطلاعات تولیدکنندگان کفش
  • لیست کارخانه های تولید کفش در ایران
  • لیست تولیدی های کفش تهران
  • بهترین تولیدکنندگان کفش در ایران
  • لیست کارخانه‌های تولید کفش در ایران
  • بزرگترین تولیدکننده کفش ایران
  • تولیدکنندگان کیف و کفش
  • تولیدی‌های کفش تهران
  • شماره موبایل تولیدی کفش
  • تولید کنندگان کیف و کفش چرم
  • بزرگترین تولیدی کفش تهران
  • تولیدکنندگان کفش چرم
  • لیست تولیدکنندگان کفش ایرانی
بازار چرم و کفش

سریع‌ترین راه دستیابی به لیست بهترین تولیدکنندگان کفش در ایران

اما با سرچ کردن در گوگل هیچ وقت به یک منبع و مرجع کاملی که جوابگوی نیاز های سرچ‌‌کنندگان باشد نمی‌رسیم و همه منابع ناقص یا تکراری هستن و این باعث می‌شود مخاطبین سردرگرم شده و آخر سر هم انتخاب درستی نداشته باشند. حال سوال این است بهترین منبع برای به دست آوردن لیست تولیدکنندگان کفش ایرانی کجاست؟ برای دریافت پاسخ ساده و شفاف با ما همراه باشید.

پس میتوان نتیجه گرفت که این صنعت با چالش بزرگ پیدا کردن تولیدکنندگان معتبر کفش روبرو است و مرجعی هم در این زمینه نتوانسته پاسخگوی نیازهای آنها باشد. ما در اینجا برای عمده فروشی های سطح کشور و تجار دو راه حل مفید و به روز داریم که همه ی نیازهای آنها را پاسخ می دهد.

اشتراک شدن در مجله اخبار صنعت چرم و کفش

تجار و عمده فروشی های می توانند با عضویت و مشترک شدن در مجله اخبار صنعت چرم و کفش که به صورت مداوم و دوره ای به صورت چاپی و الکترونیکی چاپ می شود با یک هزینه کوچک به لیستی از تولیدکنندگان کفش ایرانی معتبر همراه با اطلاعات تماس و جزئیات محصولات شان دسترسی داشته باشند.

همچنین اگر تولیدکنندگان کفش ایرانی دیگر اگر در این لیست نباشند می توانند با واحد روابط عمومی مجله اخبار صنعت چرم و کفش ارتباط بگیرند تا در نسخه های جدید مجله آنها هم به لیست اضافه شوند.

پس می توان گفت مجله اخبار صنعت چرم و کفش با سابقه ای بیش از ۳۰ ساله ای خود در صنعت کفش، کیف و چرم کشور به عنوان مرجعی برای دسترسی راحت به همه تولیدکنندگان کفش ایرانی معتبر و تایید شده است.

عضویت رایگان در بازار عمده فروشی آنلاین ایکسب

روش دوم این است که شما اگر می خواهید علاوه بر دسترسی به لیست کاملی از تولیدکنندگان انواع کفش ایرانی بتوانید به صورت آنلاین خرید یا فروش داشته باشید یا به صورت آنلاین از طریق سایت پیام یا ایمیل ارسال کنید و یا به صورت گروهی فقط با چند تا کلیک از تولیدکنندگان کفش ایرانی استعلام قیمت داشته باشید سایت ایکسب همه اینها را برای شما فراهم کرده است.

مطالب مرتبط: صنف پوشاک، کیف و کفش فعال‌ترین کسب و کارها در فضای مجازی

مزایای عضویت در ایکسب 

شما در سایت ایکسب به لیست تولیدکنندگان کفش ایرانی به صورت آنلاین از همه اقصی نقاط ایران و دنیا دسترسی دارید و در هر ساعت شبانه روز می توانید برای مغازه یا عمده فروشی خود از تامین کنندگان معتبر کشور، کیف و کفش و دیگر محصولات مرتبط را خریداری کنید.

علاوه بر همه اینها شما در سایت ایکسب به همه فعالیت زنجیره تامین کفش و کیف کشور دسترسی دارید. برای مثال شما اگر دنبال دستگاه تولید کفش می گردید به راحتی می توانید لیست تولیدکنندگان دستگاه های کفش را در آن پیدا کرده و برای ارتباط با آنها پیام بگذارید. 

یا اگر تولیدکننده کفش هستید به راحتی می توانید با لیستی از تولیدکنندگان مواد اولیه کفش و تامین کنندگان مواد اولیه دسترسی پیدا کنید و با آنها ارتباط بگیرید بدون اینکه در صفحه اول مدام سردرگم شده و آواره این سایت و آن سایت شوید.

پس تولیدکنندگان و فروشندگان کفش به راحتی می توانند در ایکسب ثبت نام کنند و در معرض نمایش هزاران بازدیدکننده و مخاطب خرید عمده کفش  و  همچنین خریداران خرده کفش در موقع خرید آنها باشند.

در مقابل تجار و عمده فروشان و خریداران نیز به راحتی می توانند معاملات خود را در پلتفرم و بازار عمده فروشی آنلاین و بین سازمانی ایکسب انجام دهند و به لیستی از تولیدکنندگان کفش ایرانی یا لیست تولیدکنندگان کفش تهران و یا در نهایت لیست تولیدکنندگان کفش تبریز دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط: عمده فروشی کفش و کیف و خرید عمده آنلاین کفش در ایکسب

نتیجه گیری مبحث اهمیت لیست تولیدکنندگان کفش ایرانی

ناگفته نماند با وجود پلتفرمی مثل ایکسب که بالای هزاران نوع محصول کفش و بالای ۲۰۰ تولیدکننده برتر کفش ایرانی، دیگر سرچ مثلا تولیدکننده کفش اصفهان یا تهران یا دیگر شهرهای ایران تا حدودی بی معنی می شود. چون شما به راحتی به لیستی از همه تولیدکننده های کفش ایرانی دسترسی پیدا می کنید که به راحتی می توانید از طریق پلتفرم با آنها مراوده و مبادله داشته باشید. 

این قید مکان برای زمانی خوب بود که تجارت الکترونیک در اول راه خود بود و از اعتماد لازم برخوردار نبود الان با رشد و گسترش اینترنت و فضای وب عملا شما به راحتی می توانید با کل کشور همکاری داشته باشید بدون اینکه بخواهید جلسه حضوری یا خریدهای حضوری داشته باشید که الان در زمانی که اوج گسترش کرونا ویرس هم است خطرناک هم به نظر می رسد.

بنابراین اگر شما می خواهید اشتراک مجله اخبار صنعت چرم و کفش را داشته باشید یا در لیست تولیدکنندگان معتبر این مجله قرار بگیرید می توانید برای دریافت راهنمایی با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط: راهنمای عضویت در ایکسب

همچنین اگر میخواهید عضو ایکسب شوید و وارد دنیای فروش و بازاریابی آنلاین شوید باز هم کافی است یا ثبت نام کنید و یا جهت دریافت راهنمایی و کمک با ما در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید