المپیاد مهارت طراحی و دوخت کفش چرمی زنانه در همدان برگزار می‌شود

0
383
المپیاد مهارت طراحی و دوخت کفش چرمی زنانه در همدان برگزار می‌شود

ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت که مسابقات ملی مهارت آزاد «طراحی و دوخت کفش چرمی زنانه» اول بهمن ماه امسال در همدان برگزار می شود.

اخبار صنعت چرم و کفش – «وهب مختاران» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات به صورت تیمی و ۲ نفره با میزبانی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به قدمت دیرینه صنعت چرم و ظرفیت بالای اشتغال این حرفه در استان همدان، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این مسابقات می‌توانند تا روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان به نشانی http://hamedantvto.ir مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این دوره از مسابقات با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی، اتحادیه چرم و تولیدکنندگان بخش خصوصی کیف و کفش چرمی برگزار خواهد شد.

المپیاد مهارت طراحی و دوخت کفش چرمی زنانه در همدان برگزار می‌شود

مختاران هدف از برگزاری مسابقه‌های ملی مهارت را شناسایی نخبگان مهارتی و استفاده از ظرفیت آنها در راستای پیشبرد هدف‌های اقتصادی، اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقای سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مهارت آموزی مناسبی در استان همدان وجود دارد، افزود: مسابقات ملی مهارت، مرجعی برای گزینش نخبگان این عرصه و سنجش سطح مهارتی کشور در مقایسه با جهان است.

استان همدان دارای ۲۲ مرکز و شعبه دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی ویژه آموزش های فنی و حرفه ای است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید