افزایش ۱۲ درصدی فروش H&M

0
387
افزایش ۱۲ درصدی فروش H&M

فروش خالص برند سوئدی H&M با وجود تعطیلی ۱۸۰۰ فروشگاه در نیمه اول سال ۲۰۲۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، برند سوئدی H&M نتایج مالی نیمه اول سال ۲۰۲۱ خود را اعلام کرد که نشان می‌دهد فروش خالص این برند با ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۶.۶ میلیارد دلار رسیده است.

اگرچه میزان فروش خالص H&M همچنان پایین‌تر از فروش سال ۲۰۱۹ است، اما با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، این برند توانسته در مقایسه با سال گذشته فروش بیشتری داشته باشد.

با گستردگی شیوع کرونا، در یک مرحله و در نیمه اول سال ۲۰۲۱ حدود ۱۸۰۰ فروشگاه این شرکت به طور موقت تعطیل شد.

«هلنا هلمرسسون» مدیر عامل گروه H&M Group گفته است: یکی از دلایل رشد فروش برند ما ارائه مجموعه‌های متنوع،‌ مطابق با سلیقه مشتری و امیدواری به بازگشایی مجدد فروشگاه‌ها است.

به گفته وی فروش آنلاین H&M حتی با بازگشایی مجدد فروشگاه‌ها نیز همچنان روند رو به رشدی دارد.

مدیران برند سوئدیH&M  در تلاشند تا سهم مواد تجدیدپذیر و سازگار با محیط زیست را در تولید محصولات خود افزایش دهند. همچنین از ستاره‌های موسیقی و سینما نیز برای تبلیغات خود استفاده کند.

این شرکت به سرعت در حال گسترش تجارت خرده‌فروشی دست دوم است و در این زمینه در نیمه اول سال ۲۰۲۱ تعداد ۲۰ فروشگاه عرضه محصولات دست دوم خود را راه‌اندازی کرده است.

منبع: footwearnews

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید