افتتاح هشتمین فروشگاه کفش نیکلاس

0
1405
افتتاح فروشگاه کفش نیکلاس شعبه ستارخان
افتتاح فروشگاه کفش نیکلاس شعبه ستارخان

جعفر آهنین‌جان مدیر برند نیکلاس، از جمله صنعتگرانی است که به خانواده دوست بودن شهره است و هم اکنون در حالی که خود با تیم کاری‌اش در کارخانه مستقر است، مدیریت بخشی از سازمان را به دو برادر خود سپرده است. آهنین‌جان با ارائه مدل‌های مختلف و متنوع همیشه سعی می‌کند نظر بانوان ایرانی را جلب کند و به این ترتیب تمام فروشگاه‌های خود را با تنوع مدلی نیکلاس پوشش بدهد. در ادامه روند رو به رشد این برند ایرانی، هشتمین فروشگاه کفش نیکلاس همزمان با «روز مادر» در خیابان ستارخان واقع در غرب تهران افتتاح شد.

90 درصد زیره‌های مورد استفاده‌مان داخلی است
جعفر آهنین‌جان در خصوص افتتاح هشتمین فروشگاه نیکلاس می‌گوید: از زمانی که شروع به تولید کردم به این فروشگاه کفش، محصولات‌مان را ارائه می‌دادم تا اینکه از دو سال گذشته تا به امروز این فروشگاه تنها کفش‌های نیکلاس را عرضه می‌کند. این فروشگاه اگرچه نقلی و کوچک است اما خدا را شکر برکت‌اش بسیار زیاد است.
آهنین جان در رابطه با زیره‌هایی که در تولید کفش‌های نیکلاس به کار می‌رود نیز می‌گوید: در حال حاضر90 درصد زیره‌های‌مان داخلی است. البته سعی کرده‌ایم زیره‌های مصرفی‌مان به همان کیفیتی که از خارج تهیه می‌کردیم باشد. به همین دلیل تولیدکنندگانی که زحمت تولید زیره‌های مورد نظر ما را می‌کشند تلاش کرده‌اند محصول را با کیفیتی تولیدکنند که دیگر از خارج زیره‌ای وارد نکنیم. وی ادامه می‌دهد: از سوی دیگر در حال حاضر چرم‌مان را نیز از یکی از بهترین کارخانه‌های داخلی تهیه می‌کنیم که از کیفیت آن بسیار راضی هستیم و خوشبختانه آنها توانسته‌اند نظر ما در مورد کیفیت چرم جلب کنند. ما همچنین بخشی از کفی‌های مورد نیازمان را از خارج تهیه می‌کنیم و بخشی دیگر را در کارخانه خودمان تولید می‌کنیم. تا به این ترتیب سلیقه‌ای که مدنظرمان است را خودمان تامین کنیم. اگرچه زحمتش زیاد است و کار بسیار سختی است.

پوشش دادن تمام فروشگاه‌های نیکلاس با تولیدات خود مجموعه
مدیر کفش نیکلاس در پاسخ به این سوال که با چه هدفی تا به این حد مدل‌های متنوع ارائه می‌دهید، می‌گوید: در حال حاضر ما بالغ بر 100 مدل در دست تولید داریم که البته اجرای آن کار سختی است اما چون می‌خواهیم تمام شعبات و فروشگاه‌های نیکلاس را فقط و فقط با محصولات خودمان پوشش بدهیم در نتیجه این زحمت را متحمل می‌شویم تا به این ترتیب بتوانیم جوابگوی این موضوع باشیم. به عبارت دیگر در همه فروشگاه‌هایمان تنها محصولات خودمان عرضه می‌شود و از برندهای دیگر خارجی یا داخلی هیچ محصولی استفاده نمی‌کنیم.

برای مشاوره گرفتن از متخصصین صنعت بسیار هزینه می‌کنیم
آهنین جان چهار عامل «لطف خداوند، دعای خیر پدرومادر، پشتکاری که خداوند به آنها داده و داشتن نگرش نسبت به آینده» را رمز پیشرو بودن و موفقیت‌اش تا به امروز می‌داند و می‌گوید: همه تلاش‌مان این است که روز به روز بهتر از گذشته باشیم و در این راستا هزینه‌های بسیاری نیز کرده‌ایم. از جمله اینکه سعی می‌کنم در خصوص هر چیزی که نمی‌دانیم تحقیق و پرس و جو کنم و در این راه از پرداخت هیچ هزینه‌ای جهت گرفتن مشاوره‌های مختلف از متخصصین امر دریغ نمی‌کنم. چرا که آگاه شدن از دانش مربوطه به صورت تخصصی قطعا در موفق شدن ما مثمر ثمرتر خواهد بود.

افتتاح هشتمین فروشگاه کفش نیکلاس
جعفر آهنین جان، مدیر برند نیکلاس در کنار مدیر فروشگاه و تیم مجله اخبار صنعت چرم و کفش
خانواده رستمی در کنار جعفر آهنین جان
خانواده رستمی در کنار جعفر آهنین جان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید